بازدید 3383

خدمات آنی بیمه معلم در دوازدهمین دوره از فاینکس

کد خبر: ۸۹۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 29 April 2019

شرکت بیمه معلم با حضوری فعال در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2019) با ارائه محصولات بیمه ای در قالب میز خدمات آنلاین، توانست دستاوردی عملیاتی را از این رویداد سالانه حاصل کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی طلایی برای این شرکت بیمه ای بود که با حضوری موثر در میان شرکت های بورسی، بانک و بیمه ها ضمن تعامل موثر با رقبا در بازارهای مالی، محصولات نوین خود را به مخاطبین عرضه کند.

شرکت بیمه معلم طی چهار روز حضور خود در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ضمن پاسخگویی به پرسش های مراجعین درخصوص شرایط بیمه عمر، شرایط دریافت نمایندگی از این شرکت و چگونگی طرح های خاص و نوین خود اطلاعات جامعی را در اختیار بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار داد.

لازم به ذکر است که از آنجا که بیمه معلم با نگاهی عملیاتی به فاینکس 2019 در این رویداد سالانه شرکت کرد، با میز خدمات آنلاین در قالب سرویس های متنوعی همانند: صدور بیمه نامه شخص ثالث، صدور بیمه نامه طرح های جامع با همکاری اپلیکیشن روبیکا در سه طرح (طلایی، نقره ای و برنزی)، سنجش رضایت مشتریان خسارت دیده، ثبت، پیگیری و رسیدگی به شکایات مشتریان خدمات قابل توجهی را به مراجعین ارائه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار