بازدید 3791

بهتاج: قول می‌دهیم اتفاق بدی دربازی تراکتور-پرسپولیس نیفتد

کد خبر: ۸۹۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ 28 April 2019

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت که هیچ اتفاق تلخی در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس رخ نخواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی، ایوب بهتاج درباره دیدار هفته بیست‌و‌هشتم تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس و بحث امنیت ورزشگاه یادگار امام (ره) در این بازی اظهار داشت: جلسات شورای تأمین استان آذربایجان برگزار و هماهنگی لازم بین همه ارگان‌های مختلف برای این بازی انجام شده است. ان‌ء‌شاالله بازی خیلی خوبی خواهد شد و ما هم این قول را می‌دهیم که اتفاق بدی در این بازی رخ نخواهد داد.

وی ادامه داد: هواداران تیم تراکتورسازی در این بازی فقط تیم خود را تشویق خواهند کرد و هواداران پرسپولیس هم در ورزشگاه حاضر خواهند بود. همانطور که گفتم با تمهیداتی که اندیشیده شده اتفاقی خاصی رخ نخواهد داد. شورای تأمین و دستگاه‌های امنیتی استان آذربایجان تمام تدابیر لازم برای این بازی را اندیشیده‌اند. قرار است نیروی انتظامی نسبت به بازی‌های قبل با تعداد نفرات بیشتری در استادیوم حضور داشته باشد و ان‌شاءالله اتفاق بدی در این بازی نخواهد افتاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی در خصوص نتایج ضعیف هفته‌های اخیر این تیم تصریح کرد: هر باشگاهی فراز و فرود دارد. تراکتورسازی در سه هفته اخیر اُفت داشته، اما امیدوارم در بازی با پرسپولیس، این تیم، هم یک بازی خوب انجام دهد و هم نتیجه به نفعش رقم بخورد تا از این وضعیت خارج شود. نتیجه بازی با پرسپولیس برای تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیایی خیلی تأثیرگذار است.

بهتاج در خصوص اتفاقات و حاشیه‌های به وجود آمده پس از دیدار تراکتورسازی و پیکان و ورود هواداران به داخل زمین مسابقه عنوان کرد: این اتفاقات هیجانات لحظه‌ای است. این موضوع از قبل برنامه‌ریزی شده نیست. در آن بازی یک جریان لحظه‌ای بود و یک تماشاگر به داخل زمین آمد و این اتفاقات افتاد. به جز این بازی در هیچ‌یک از مسابقات خانگی تراکتورسازی چنین اتفاقاتی رخ نداده بود و این اولین‌بار بود و امیدواریم آخرین‌بار هم باشد. دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار