بازدید 4055

اختلاف بین فدراسیون و سازمان لیگ برسر طلب50میلیاردی از شیرازی

کد خبر: ۸۹۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ 28 April 2019

فغان‌پور مدیر حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص شرکت نگاه پردازان امین سیمای کیش به مدیریت فرد پرحاشیه و جنجالی چون علیرضا شیرازی و در واکنش به صحبت‌های افشاگرانه صادق درودگر در این خصوص، گفت: مطالبی در خصوص این شرکت و اعداد و ارقامی که از سوی آقای درودگر اعلام شد می‌تواند برای باشگاه‌ها نسبت به فدراسیون فوتبال ایجاد توقع کند. آن وقت باشگاه‌ها از فدراسیون می‌خواهند که پاسخگو باشد که سهم آن‌ها چه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که درودگر براساس قرارداد و میزان وصولی های فدراسیون و سازمان لیگ حرف می زند، مشخص نیست چرا فغانپور مدام از ابهام در میزان طلب می گوید و باز هم کار را به داوری بحث برانگیز و زمان بر موکول می کند؟ او می گوید: این اعدادی که در خصوص مطالبات اعلام می‌شود، هنوز برآورد نشده و جایی به قطعیت نرسیده است. ابتدا باید داوری صورت بگیرد، در مرجع قضایی به اثبات برسد و گفتن این عدد‌ها در این شرایط، درست نیست و فقط این توقع را برای باشگاه‌ها ایجاد می‌کند که سهم ما چه شده است.

او ادامه داد: اختلاف بین شرکت امین سیمای کیش و فدراسیون فوتبال هنوز به نتیجه نرسیده و ابتدا باید از طریق داوری مشخص شود. در صورت به نتیجه نرسیدن، مراجع قضایی تصمیم گیری می‌کنند و پس از اثبات اینکه فدراسیون چقدر طلب دارد، ما باید برای وصول مطالبات اقدام کنیم. همانطور که از این طریق مشخص شد ما از شرکت کانون ایران نوین، چه میزان طلب داریم.

«تمام شرکت‌های تبلیغاتی به خاطر باشگاه‌ها وارد عرصه می‌شوند و قرارداد‌های تبلیغاتی با سازمان لیگ و فدراسیون امضا می‌کنند. پس اینکه بگوییم گفتن اعداد و ارقام و شفاف‌سازی برای باشگاه‌ها ایجاد توقع می‌کند، به نوعی نادیده گرفتن حقوق باشگاه‌هاست». فغان‌پور در واکنش به این مسئله گفت: ما که می‌گوییم سهم باشگاه‌ها باید پرداخت شود. صحبت فقط در مورد این است که اعداد و ارقامی که اعلام شده مثلاً ۵۰ میلیارد از شرکت امین سیمای کیش طلب داریم، مشخص نیست. این عدد می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد و چون عدد ثابت نشده، نباید چیزی اعلام کنیم و من از این جهت گفتم. با این حال باشگاه‌ها حق‌شان است که مطالبات خود را بگیرند و بیشترین سهم از تبلیغات هم برای باشگاه‌هاست، چون باشگاه‌ها در جذب منابع نقش اصلی را دارند. فدراسیون و سازمان لیگ فقط ۲۰ درصد سهم دارند و ۸۰ درصد این مبلغ سهم باشگاه‌هاست. در این بین فدراسیون فوتبال طلب‌ها را وصول می‌کند تا به باشگاه‌ها پرداخت کند. برای این مسئله نباید توقع ایجاد کرد و جو درست کردن، خیلی جالب نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار