بازدید 4874
۴

آلمان: تحریم‌ها مانع کمک به سیل‌زدگان است

کد خبر: ۸۹۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 28 April 2019

حدود دو میلیون نفر در ایران به دلیل خسارات ناشی از سیل‌های اخیر به کمک‌های بشردوستانه نیازمندند. بر اساس گزارش "اشپیگل" دولت آلمان از موانع ناشی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران در کمک‌رسانی به قربانیان سیل شکایت کرده است.

به گزارش تابناک به نقل از دویچه وله، تارنمای "اشپیگل‌ آنلاین" روز شنبه ۷ اردیبهشت (۲۷ آوریل) گزارشی را درباره خسارات برجای مانده از سیل‌های اخیر در نقاط گوناگون ایران و تلاش‌های کشور آلمان برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به ایران منتشر کرده است.

در این گزارش آمده است که ۲۶ استان از ۳۱ استان ایران در هفته‌های اخیر با یکی از سخت‌ترین فجایع سیل روبرو بوده‌اند، حدود دو هزار روستا و ۱۲ هزار کیلومتر از جاده‌های این کشور آسیب دیده‌اند. ۷۷ نفر در ایران در پی این فاجعه جان خود را از دست داده‌اند و حدود هزار نفر زخمی بر جای مانده است.

در گزارش سازمان صلیب سرخ جهانی آمده است که حدود دو میلیون ایرانی در پی آسیب‌های ناشی از سیل در نقاط مختلف این کشور به کمک‌های بشردوستانه نیازمندند.

"اشپیگل آنلاین" در گزارش خود به موضوع موانع ناشی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران پرداخته و نوشته است که بنا به ارزیابی دولت آلمان این تحریم‌ها مانع از رساندن کمک‌های بشردوستانه به قربانیان فاجعه سیل در ایران هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
کشورآلمان تنهاکشوردنیاست که بفکرایرانیست
و شما کشورهای عضو برجام هنوز به برجام پایبندید! شرم بر شما اروپائیان روباه صفت
اینکه امری طبیعی است!
تحریم کلا مانع از کمک به مردم است!
و دلالان گرامی و ارجمند حالشو میبرن!
البته با چراغ سبز دولت خوبمون!!!
آلمانی ها لطفا کمتر دروغ بگن و فیلم بازی کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار