بازدید 14903

مسیحی شدن ایرانیان در اردوگاه پناهندگان یونان

کد خبر: ۸۹۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 27 April 2019

به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از اردوگاه‌های پناهندگی در آتن مرکز یونان خبر می‌رسد میسیونرهای مسیحی در داخل این اردوگاه‌ها در قالب تیم‌های پزشکی و سرگرم کردن کودکان به بهانه کمک به پناهندگان، مشغول تبلیغ مسیحیت هستند.

این خبر حاکی است تعدادی از ایرانیان داخل این اردوگاه‌ها به دلیل عدم اطلاع از اسلام، به مسیحیت گرویده‌اند. در این اردوگاه‌ها کمک‌های زیادی به دست پناهندگان می‌رسد که عموماً توسط گروه‌های تبلیغی مسیحی ارسال می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۳۸
نه داداش بخاطر اینکه پناهندگی بگیرند خیلی کارها انجام میدهند .
به کجا رسیدیم!!!
مشکلش چیه؟؟؟؟ دلش میخواد مسیحی بشه
دعا کنید مسیحی شوند و پناهندگی بگیرند نه همجنسگرا
عیب نداره مساوی میشین. شما خارجی ها را به اسلام دعوت کنید و اونها هم ایرانی ها رو به مسیحیت. آخرش نتیجه برابر میشه.
تازه خبردار شديد، يكي از آشناهاي ما شانزده سال پيش قاچاقي رفت يونان پناهنده شد همون سالهاي اول به همين شيوه مسيحيش كردن
ایشان خبر ندارند که آنها مسیحی میشوند تا تابعیت بگیرند.
به دليل عدم اطلاع از اسلام ؟
شرط دادن پناهندگی مسیحی شدن است، به نقل از یکی از دوستان باید انجیل را حفظ کنید و جلوی آنها مشروب بخورید تا پناهندگی دهند. البته ایشون نپذیرفتند و به کشور برگشتند
علی برکت الله
ایرانیان در اردوگاه و عدم اطلاع از اسلام....عجب حرف مسخره ای واقعا.۴۰ سال تمام میشه که تمام تبلیغات رسانه ای در کشور از صبح تا شب به هر بهانه ای داره در کشور تبلیغ دین اسلام میکنه.از دبستان گرفته تا.... ورزش و غیره شما دست کم یک نفر روحانی برای تبلیغ دین دارید.۴۰ ساله که در کشور سازمان تبلیغات اسلامی و دم و دستگاه تبلیغات نماز دارید و هر ساله بودجه های کلان برای تبلیغ دین اسلام و شیعه میکنند پس نتیجه اش چی شد؟مگر آنهایی که در اردوگاههای یونان دارند روزگار سپری میکنند در غارهای ایران در این ۴۰ سال به سر میبردند که از اسلام اطلاع ندارند؟این هم از آن حرفها بود که امروز بعد از عمری شنیدیم.
عدم اطلاع!؟ مگه چند ساله از کشور دور بودن که از مبانی دینی خود بی اطلاع شده اند!؟ به نظر می رسه دلایل دیگری در این میان نقش آفرین هستن!
بعد از چهل سال حکومت اسلامی میگید عدم اطلاع از اسلام؟
چی باعث شده مردم با رنج و سختی تنهایی یا به همراه خانواده مصائب سفر به خارج کشور را بکشند و از کشور ایران فرار کنند و حالا مجبور بشوند دینشان را تغییر بدهند ؟؟؟؟؟؟؟؟ چه کسانی باید جوابگو باشند؟؟؟؟؟
خبر می خوای بیا من بهت بگم
تکنسین های ایرانی به علت نبود کار میخوان برای گرفتن پناهندگی تغییر مذهب بدن البته روش های دیگر وجود دارد که قابل گفتن نیست تغییر مذهب راحت ترین روشه،تا بتونن از این فلاکت نجات پیدا کنن تا حالا 2 تا از دوستام رفتن
عدم اطلاع از اسلام، این چه حرفیه این تغییر دین یکی از شگردهای گرفتن پناهندگی است
وقتی تو مملکت خودمون آزادی نیست نتیجه اش همین میشه.
آنهاخونه زندگیشون رو رها واز ایران فرار کردن.چرا خونه پدری خودشون رو رها کردن؟!...جوابشو که پیدا کردی علت این گرایش رو می فهمی!
همونطوری که مسلمون شده بودن حالا مسیحی شدن شما خودتو ناراحت نکن
عموم مسلمانان و ما ایرانیها علم زیادی درباره دینمان نداریم
قرآن را هم که اصلا نمیخوانیم و با آن بیگانه ایم!
حتی افراد بسیار مذهبی هم قرآن را بلد نیستند!

اینچنین است که آنچنان میشویم!
یک بار برق خاموش روشن بشه هموشون مسلمون میشن چون صلوات میفرستند
به خاطر اینکه ابله هستند و فکر می کنند انجا خبری است که با این وضع اقامت می گیرند
تفکرات جهان سومی
به خاطر کمک نیست به خاطر این است که برای پناهنده شدن باید دلیلی وجود داشته باشد . برخی ایرانیان با توجه به مجازات کسانی که از اسلام خارج می شوند در قوانین شرعی ایران از این موضوع سوء استفاده می کنند و به اروپایی ها می گویند که چون مسیحی شده اند نمی توانند به ایران بازگردند و به این شگل پناهنده می شوند . از این بدتر شماری از متقاضیان پناهندگی خود را همجنس باز معرفی می کنند.
ببینین مسوولان چه بلایی سر ایرانیانآوردن بااین سیاستهاشون
البته خیلیشون به شرط مسیحی شدن اجازه اقامت میدن. حداقل باید اسمت رو مسحی انتخاب کنی.
والا ما هم که تو ایران هستیم ممکنه همین روزا مسیحی بشیم
همین الان اگر با شرط مسیحی شدن به جوانان ما ویزای اقامت در اروپا دهند بیش از 80 درصد مسیحی خواهند شد
اگر دین اختیاری هست چرا اینقدر نگرانید!!؟؟ دیندار بودن به عملکرد است نه شعار و هیاهو. من پس از 34 سال جون کندن تو این مملکت مسلمان و داعیه حکومت علی (ع) بیکار کنج خونه نشستم در حالیکه یه عده آدم بیسواد با رانت و پارتی بازی شدن مسئول و کارمند ولی میبینم دوستام رفتن کشورهای مسیحی و میلیون ها تومن درآمد دارند. پس منم ترجیح میدم برم اونور مسیحی بشم ولی این ور مجبور نشم دزدی کنم. سربلند زندگی کنم.
در ایران هم درصد بالایی از مردم مسیحی شده اند. البته مردم حق انتخاب دین را دارند
خوب به مفسدین اقتصادی و آقازاده های دزد بگید کمتر مملکت و بیت المال را بدزدند تا هر کس حقشو بگیره بابت یه لقمه نون تغییر دین ندهد
آقایان کلاهشان را بالاتر بزارند.
۱) چرا کاری میکنیدکه مردم برن پناهنده شن؟جای بسی شرمساریه که تعداد زیادی از ایرانیان پناهنده میشن و مسئولین کوچکترین حرکتی برای بهبود اوضاع اجتماعی نمیکنند که مسبب اصلی مهاجرت وپناهندگیه.
مگر فقط یونانه؟ بسیاری برای پناهندگی به بدتر از اینهاشم تن میدن: اژ دین و مقدسات شکوه میکنن، بهایی میشن همجنسگرا میشن ومسئولین ما خوابن یا خودشونو زدن به خواب
کلاهتان را بالاتر بگذارید.
عدم اطلاع از اسلام؟؟؟اونهم در ایران؟؟؟؟
حالا مقصر روحانی های ما هستند یا مردمی که از اسلام و دین خودشون اطلاعی ندارند؟؟

اصلا کسی به فکر اسلام هست؟؟؟یا فقط در حد شعارهای همیشگی

متاسفانه اکثر ما نه تنها از اسلام بلکه از شیعه بودنمون هم اطلاع خاصی نداریم وبا کوچکترین شبهه از طرف مخالفان گمراه میشیم
اکثر ایرانیان برای گرفتن پناهندگی کیس مسیحی می دهند . برای اینکه در کشوری که پناهنده شده اند بمانند خود را مسیحی معرفی می کنند. باید هر هفته به کلیسا بروند و مراسم را بجا بیاورند. اکنون بسیاری از مسیولین می دانند که ایرانیان به دروغ مسیحی می شوند به پناهندگیشان جواب رد می دهند . بسیاری از ایرانیان هم دچار توهم هستند فکر می کنند پایشان به کشور اروپایی برسد خانه و ماشین و امکانات منتظرشان آست. این در صورتی است که. همه چیز از صفر شروع می شود. علت توهم ایرانیان هم بسیاری از دوستان و آشناها هستند که بیایید اینجا برایتان ریختند. بعضی ها سرخورده می شوند. خود کرده را تدبیر نیست .
مسئولین جمهوری اسلامی ایران متشکریم، واقعاً قیامت کردید. البته نیازی نیست به اردوگاههای یونان بروید در داخل همین ایران خودمان بیشتر جوانان بطور کلی از اسلام زده شده اند و هیچ کاری با اسلام ندارند.
قبلا یکی از دلایل پناهنئگی تغییر دین بود الان دیگه گندش دراومده میدونن اکثرا دینی ندارن یا تغییر دینی ندادن بلکه وانمود میکنن
عیسی هم از پیامبران خداست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار