بازدید 7537
۱

تغییری در روند تغذیه دانشجویان ایجاد نخواهد شد

کد خبر: ۸۹۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 27 April 2019

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به افزایش تورم و تغییرات در روند تغذیه دانشجویان گفت: تلاش ما این است که بتوانیم با بودجه فعلی خدمات رفاهی دانشجویان را مدیریت کنیم و تغییری ایجاد نشود.

به گزارش دانشجو، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص وضعیت غذای دانشجویان گفت: غذای دانشجویی همانگونه که گفته شد صنعتی شدن آشپزخانه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد که تاکنون ۱۰۵ آشپزخانه دانشگاه‌ها صنعتی شده اند که کیفیت غذا بهتر شود و رستوران‌های مکمل نیز توسعه داده می‌شوند برای این که تنوع غذایی و انتخاب غذا از سوی دانشجویان بیشتر شود.

وی افزود: سازمان امور دانشجویان به فکر مواد اولیه غذایی دانشگاه‌ها است که زودتر به دست دانشگاه‌ها برسد با توجه به اینکه تلاطمی در بازار وجود دارد این مواد باید سریعتر به دانشگاه‌ها برسد که مشکلی برای خدمات رسانی به دانشجویان ایجاد نشود.

صدیقی در خصوص تغییررویه در تغذیه دانشجویان گفت: وظیفه دانشگاه این است که این حوزه را پوشش دهد و امیدواریم که نه در کمیت و نه در کیفیت مشکلی پیدا نشود.

رئیس سازمان امور دانشجویان خاطر نشان کرد: به طور کلی ۴۰ درصد بودجه رفاهی دانشگاه‌ها در پایان سال ۹۷ پرداخت نشد که مشکلاتی را ایجاد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
می شه لطفا سری هم به سلف سرویس و رستوران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران بزنید. البته از دانشجوها به صورت مخفیانه سوال کنید که جرات پاسخگویی پیدا کنند وگرنه از دید مسئولین که همه چیز گل و بلبل است و حتی از رستوران دانشگاه هاروارد و آکسفورد و کمبریج هم بهتر است.
با تشکر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر