بازدید 18196

اعلام تغییر اسپانسر برنده باش

کد خبر: ۸۹۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 25 April 2019
مدیر شبکه سه سیما از تغییر اسپانسر برنده باش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه‌سه، علی فروغی پیرامون برنامه‌های اسپانسرمحور گفت: با توجه به رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب و به تبع آن دستور رییس سازمان صداوسیما در سازماندهی اسپانسر‌ها و تعامل با معاون محترم سیما، تصمیم بر این شد تا سازوکار اسپانسری که پشتیبانی مالی برنامه "برنده باش" را انجام می‌دهد، اصلاح و ظرفیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه شود.

وی افزود: در همین راستا، با این تغییرات پیشبرنده از این پس مردم نقش افرینی بیشتری در برنامه "برنده باش" خواهند داشت.

او در پایان در مورد شبهه شرعی مطروحه اضافه کرد: همانطور که مرجع بزرگوار در جلسه درس خارج فقه فرمودند: اگر محل تامین جوایز مسابقه از محل وجه دریافتی از شرکت کنندگان مسابقه تفکیک شده باشد، مشکل شرعی ندارد. در همین راستا، با توجه به سابقه دیرینه سازمان در این گونه برنامه‌ها و بررسی‌های شرعی لازم، از همان ابتدا پیش بینی شده بود که محل تامین جوایز از براورد مصوب در شبکه باشد و نه وجه احتمالی دریافتی از شرکت کنندگان؛ لذا مفروض استفتا مصداق این برنامه نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۳
یعنی چی که جایزه ها از منابع صدا و سیما است..... غیر از اینه که از این دست میگیرن و با اون دست میدن.....لطفا کلاه شرعی درست نکنید.... همونطور که رهبری و مراجع تقلید گفتند این مسابقه مصداق قمار است....
چقدر پر رو تشریف دارن بضیا
ببخشید اسپانسر محض رضای خدا هزینه برنامه را تامین نمی کند
ظاهرادوستان خودشون رو زدن به اون راه . موضوع نوع برنامه است که ازطرف مراجع حرام تشخیص داده شده . حالا دوستان میخواهند اسپانسر رو عوض کنند .
ممنون که کلاه شرعی رو پیدا کردید.
کلاه شرعی!
ما میگیم قمار و قمار بازی را نمی خواهیم، اسپانسر عوض میشه!
پول مردم را میریزن در کیسه برآورد مصوب بعد از همون کیسه برمیدارن و جایزه میدن. خخخخخخ عجب کلاه شرعی
از این دیوار تا اون دیوار فرجه ! یعنی بر فرض شرکت فقط یک شرکت کننده یا تعداد بسیار کمتر که هزینه جایزه تامین نشود ! اسپتاسر محتذم در راه رضای خدا بدون اینکه سودی کند و یا اینکه مطمئن باشد هزینه اش بر می گردد ، کلی جایزه به مردم می دهد و می رود پی کارش ! یک روزی آقای داریوش ارجمند در زمان قرعه کشی یک برنامه گفت به جای اینکه یک میلیارد جایزه خرید برنج بدهید ، برنج را کیلیویی 1000 تومان ارزان کنید ! مجری گفت نمی شود که ! راست هم می گفت !!! سود فروش بی رویه از خرید بی رویه به امید بردن جایزه بسیار بسیار بیشتر از آن یک میلیارد تومان جایزه است !
آهان ! صدا و سیما که ظاهرا در امور روزانه خودش مانده است محل تامین جوایز میلیونی را از بودجه خودش در جهت ترویج کتابخوانی مردم!! هزینه میکند .پس نقش اسپانسر های ستاره مربعی این وسط چیست؟؟
فکر می کنم دفتر آیت الله مکارم بررسی لازم را انجام داده و سپس به صورت مصداقی اعلام فتوا گردید . البته پیش بینی می شد که مسئلین شبکه و برنامه مذکور یه طوری خود را بخواهند مبرا کنند و با این بی ادبی بگویند : لذا مفروض استفتا مصداق این برنامه نیست
ماستمالي بفرماييد .
به این زودیها حاضر نیستند از این سود سرشار دست بردارند
طبق روال سنوات قبل فقط شکل عوض میشود و مابقی عملیات همان هست
اصل قضیه قمار است با تعویض اسپانسر چیزی عوض نمیشه
مصداق بارز کلاه شرعی "این تذهبون "
خوب صدا سیما از اسپانسر پول می گیره میده به مردم پس مشکل حله!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
این لج بازی و دهن کجی به مرجع محترم است. شما خوب می دانید که چند تا از مسابقات تلویزیون دقیقا همان نوع قماربازی را اجراء می کنند که مرجع محترم اعلام کرده اند.
جالبه که برای هر حرامی یه راهی وجود داره حلال بشه
چه کلاه شرعی تابلویی برایش تراشید! محل تامین جوایز از براورد مصوب در شبکه !!! خب اون وجه مصوب شیکه از کجا تامین میشه و "وجه احتمالی دریافتی از شرکت کنندگان"" ( توجه کنید که گفته احتمالی!!!!) به جیب کی میره؟؟!!! این فروغی کیه دیگه!!
گویا رئیس سازمان زورش به این مدیر جوان نمی‌رسه!!!!
اگر شرعیه پس چرا اسپانسر شرط حضور در برنامه رو نصب اپلیکیشن مخصوص و خرید بسته های سوال کرده؟!!!!!!
چرا تو این یکسالی که پخش شد هیچ کسی نگفت قماره الان چند روزیه که شده قمار!
میخواستم بدونم حکم گرون فروشی های ایران خودرو و سایپا چیه؟
خوردن پیاز پونزده هزارتومنی چه حکمی داره؟
خوردن مرغ چی؟
سوال: وجه دریافتی از شرکت کنندگان گیر کی می اید؟ صدها میلیارد تومان در هفته!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل