بازدید 7387
۱

شورای نظارت برقرعه کشی روبیکا رسیدگی می‌کند

کد خبر: ۸۹۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷ 25 April 2019

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در پیامی توییتری از بررسی مسابقات و قرعه کشی های روبیکایی در این شورا خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در حساب توییتری خود نوشت:تبلیغات و مسابقات و قرعه کشی های روبیکایی در دستور بررسی شورای نظارت بر صدا و سیما قرار خواهد گرفت.

آیت‌الله العظمی ناصر مکارم‌شیرازی در پاسخ به سؤالی درباره مسابقه برنده‌باش،‌ جوایز این مسابقه را مصداق قمار دانسته است. این مرجع تقلید در پاسخ به استفتایی با مضمون «مسابقه‌ای حضوری با عنوان مسابقه بزرگ برنده‌باش از طریق شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال اجرا و پخش است که به شرکت‌کنندگان در این مسابقه به‌ازای پاسخ صحیح به هر سؤال، مبلغ قابل‌ توجهی به‌صورت پلکانی (تا سقف 100 میلیون تومان) اعطا می‌کند که با کمک مجری برنامه و فرصت‌هایی که در اختیار هر شرکت‌کننده قرار می‌گیرد، مبلغ جایزه غالباً از پنج میلیون تومان کمتر نیست.

شرط حضور در این برنامه، خرید سؤال و پاسخ درست به آنها از طریق اپلیکیشن مخصوص است و در صورت درست بودن جوابها، در یک رقابت فشرده، 4 نفر به مسابقه حضوری دعوت خواهند شد. آیا برگزاری این نوع مسابقات و شرکت در آن جایز است؛ و آیا شرکت‌کننده، مالک شرعی جایزه خواهد شد.» پاسخ داد: «بسمه‌تعالی ــ این کار قمار است و کسانی که شرکت می‌کنند مالک آن جوایز نمی‌شوند. همیشه موفق باشید.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آیا با شرکت های قمار برخورد خواهد شد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان