بازدید 9441
۱
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

سکه تمام طرح جدید، چهارم اردیبهشت ۹۸ با افزایش قیمت مواجه شد

بازار طلا و سکه تهران امروز، با روند افزایشی بسته شد. هرچند تا ظهر امروز، شاهد ثبات و عدم تغییر قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بودیم. اما در ساعات پایانی بازار، بهای سکه تمام طرح جدید با رشد ۷۰ هزار تومانی معامله شده است.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ 24 April 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران امروز، با روند افزایشی بسته شد. هرچند تا ظهر امروز، شاهد ثبات و عدم تغییر قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بودیم. اما در ساعات پایانی بازار، بهای سکه تمام طرح جدید با رشد ۷۰ هزار تومانی معامله شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه چهارم اردیبهشت ۹۸) نرخ‌های بازار با ثبات آغاز شد و این روند تا میانه روز ادامه داشت. اما بر اساس اطلاعات دریافتی از بازار طلا و سکه تهران، هم اکنون نرخ‌ها با رشد قیمت بسته شده است.
 
سکه تمام طرح جدید چهارم اردیبهشت ۹۸ با افزایش قیمت مواجه شد

بر این اساس، برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز بهای اونس جهانی طلا به رقم ۱۲۷۲ دلار رسید و نرخ ارز نیز در محدوده ۱۳۹۰۰ تومان قرار داشت، اظهار داشت: بازار طلا و سکه امروز در حالی که با ثبات و بدون تغییر قیمت ها، ادامه داشت، به یکباره از حدود ساعت ۱۵ به بعد شاهد رشد قیمت‌ها بودیم. به گونه‌ای که بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۷۰ هزار تومانی نسبت به ظهر امروز، به رقم ۴,۹۲۰,۰۰۰ تومان رسیده است.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴,۷۲۰,۰۰۰ تومان معامله شده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲,۷۱۰,۰۰۰ تومان و هر ربع سکه بهار آزادی ۱,۷۲۰,۰۰۰ تومان ارزشگذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی به رقم ۹۵۵ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۴۰,۵۰۰ تومان معامله شده است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱، ۹۱۰،۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به میانه روز، ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.
 
به گفته کشتی آرای، حباب سکه امروز به رقم ۵۸۰ هزار تومان رسید.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸
یورو ۱۵۹۰۰
دلار ۱۴۱۵۰
سکه ۴۹۸۰۰۰۰
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی