بازدید 3130

بازگشایی محور ریلی جنوب

کد خبر: ۸۹۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 24 April 2019
مدیرعامل راه‌آهن گفت: با تلاش کارکنان راه‌آهن، مسیر ریلی جنوب ساعاتی پیش بازگشایی و سیر قطار‌های باری در این محور از سر گرفته شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی با اعلام این خبر بیان کرد: جاری شدن سیل، رانش زمین و آبشستگی زیر خطوط ریلی در چند نقطه از محور جنوب، موجب مسدود شدن این مسیر شده بود که خوشبختانه با تلاش بی وقفه همکاران، این مسیر بازگشایی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: به علت مسدود شدن محور جنوب در استان‌های لرستان و خوزستان تردد قطار‌ها در این محور متوقف شده بود و این امر موجب انباشت واگن‌های باری در این مسیر شد که هم اکنون تردد قطار‌های باری در این محور آغاز شده است.

مدیر‌عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پس از عبور قطار‌های باری موجود در محور، با اعلام فروش بلیت سیر قطار‌های مسافری نیز در این مسیر از سر گرفته خواهد شد.

رسولی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان راه‌آهن اضافه کرد: همکاران راه‌آهن با تلاش بی شائبه در کمترین زمان ممکن و در شرایط بسیار سخت توانستند نسبت به ترمیم و مقاوم سازی خط‌آهن در نقاط آسیب دیده اقدام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل