بازدید 4335
۱

جدی شدن مذاکرات تاج در امارات و ترکیه با گزینه تیم ملی

عباس ترابیان که در روز‌های حضور کی‌روش در ایران نقشی پررنگ در آوردن این سرمربی سرشناس داشت، این روز‌ها همراه اصلی تاج در این مذاکرات است.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 24 April 2019

انتخاب سرمربی تیم ملی این روز‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام است، اما شنیده می‌شود مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مذاکرات جدی‌ای با گزینه مدنظر فدراسیون برای این مهم در روز‌های گذشته داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، ظاهرا طی روز‌های اخیر تاج برای نهایی کردن مذاکرات با گزینه‌های مدنظر، سفر‌هایی به امارات و ترکیه داشته است. شنیده می‌شود توافق اولیه با گزینه اروپایی مدنظر صورت گرفته و جلساتی برای نهایی کردن بند‌های قرارداد در حال پیگیری است. عباس ترابیان که در روز‌های حضور کی‌روش در ایران نقشی پررنگ در آوردن این سرمربی سرشناس داشت، این روز‌ها همراه اصلی تاج در این مذاکرات است.

ظاهرا بر سر اعلام نام سرمربی تیم ملی چند مانع کوچک وجود دارد که طرفین در حال برطرف کردن آن‌ها هستند؛ نحوه انتقال پول و نهایی کردن چند بند قرارداد از جمله موارد مورد مذاکره است. خوان لوپتگی، سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا اصلی‌ترین گزینه فدراسیون برای جایگزینی کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود. هروه رنار سرمربی فرانسوی مراکش دیگر نامی است که به عنوان گزینه تیم ملی شنیده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام .فقط خدا کنه مربی بزرگی بیارن به لحاظه فنی تئوریسین باشه تو فوتبال نه چیزای دیگه کی روش خیلی خوب بود ولی خیلی حرفه ای وارد حاشیه کردنش اونم نتونست مدیریت کنه حاشیه هارو و خودش پرچمدار شد و جنگ تو میدون و گل کرد با خودمون شروع کرد در کل مشکل از ما شروع شد . ولی مارچلوبیلسا ،بائوسا، ماگات،سیلوای پرتقالی ،، آگیره، خوان ده راموس مکزیکی ،رنار در کل خوبن خیلی خوب به جز ماگات تمامشان تفکرات هجومی و شیوه های جذابی تو بازی دارن . ما کلا تو همه چی باید دفاع کنیم ولی حداقل تو فوتبال خدا کنه اینطور نباشه چون با دفاع پس رفت میکنیم ما بهترین خط هافبک رو داریم بازیکنانی فوق العاده داریم که اگر انتخاب و دیده بشن پیشرفت میکنیم به جز دو سه مورد تمام ترانسفر هامون هافبک بودن نسل جدیدی خیلی زود به به نسل جدیده قبلی که هنوزم خیلی جا دارن اضافه میشن .فقط باید هجومی کار کرد فکر کنم دیگه تو دفاع با هشت سال کار دفاعی او تیم ملی زیر نظر کی روش استاد باشیم و حالا نوبته بازیهای هجومی و اصولیه گردش توپ تو زمین حریف و باید بفهمیم زمین از دفاع حریف برای ما شروع میشه و پشتمون تماشاچیها و هوادارا هستن یعنی دفاعمون محکمه.وقتی بیست و دوم جهانیم یعنی باید از مرحله گروهی با اقتدار سعود کنیم تا جان جهانی و چون جام تو قطره برای ما حکم بازی تو زمینه خودمون و داره .توکل به خدا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل