بازدید 4426
۱

شوتی که رویاهای حسینی برای کنارزدن رحمتی را برباد داد

رویا‌های سیدحسین حسینی برای ثبت اولین کلین شیت آسیایی هم توسط مورچه اتمی ایتالیایی‌ها بر باد رفت تا این دروازه بان به امید بازی‌های آتی و کمک به خلق معجزه‌ای بزرگ برای استقلالی‌ها باقی بماند ونتواند جای رحمتی را کاملا مال خود کند.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 24 April 2019

دروازه بان جوان استقلال تلاش زیادی کرد تا قفل دروازه این تیم مقابل قهرمان عربستان و ستاره هایش بسته بماند، اما شوت سرکش مورچه اتمی ایتالیایی رویا‌های او را بر باد داد و حالا باید احتمال بازگشت رحمتی به ترکیب را جدی گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدحسین حسینی در دومین بازی این فصل ACL امیدوار بود اولین کلین شیت آسیایی خود را به ثبت برساند و همچون بازی رفت کمک شایانی به نتیجه گیری استقلال کند. دروازه بان آماده این روز‌های استقلالی‌ها بعد از کلین شیت‌های متوالی در لیگ برتر مقابل قهرمان عربستان یک نیمه مقاومت کرد و با سیو طلایی روی ضربه نواف العابد آمادگی خود را به رخ کشید، اما در نیمه دوم مقاومت او توسط مورچه اتمی ریزنقش ایتالیایی شکسته شد.

شوت سرکش از پشت محوطه جریمه توسط سباستین جووینکو در شرایطی که حسینی دید چندان خوبی روی این ضربه نداشت مقاومت استقلال و این دروازه بان را شکست تا یکی از تلخ‌ترین خاطرات ورزشی سیدحسین در ابوظبی به ثبت برسد. مسلما اگر حسینی روی این ضربه دید مناسب تری داشت می‌توانست عکس العمل بهتری داشته باشد چه بسا که جایگیری او نیز این فرصت را می‌داد تا ضربه جووینکو مهار شود.

در شبی که استقلال انتظارات را مقابل الهلال ۱۰ نفره برآورده نکرد تا وضعیت صعود از گروه مرگ دشوارتر از قبل شود، رویا‌های سیدحسین حسینی برای ثبت اولین کلین شیت آسیایی هم توسط مورچه اتمی ایتالیایی‌ها بر باد رفت تا این دروازه بان به امید بازی‌های آتی و کمک به خلق معجزه‌ای بزرگ برای استقلالی‌ها باقی بماند ونتواند جای رحمتی را کاملا مال خود کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشتباه محض است اگر دوباره رحمتي در دروازه استقلال بايستد . بهترين دروازه بان ها هم بالاخره گل ميخورند ولي نبايد سيوها و چندين بار نجات دروازه توسط حسيني را با يك گل به فراموشي سپرد . . .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار