بازدید 8338

پاداش میلیون دلاری آمریکا برای اطلاعات در مورد ارتباطات مالی مادورو و حزب الله

برای اولین بار، دولت ایالات متحده پاداش چند میلیون دلاری را برای کسانی که اطلاعات دقیق در مورد امور مالی و فعالیت های گروه حزب الله به دست دهند، ارائه می دهد؛ که یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای برخی از ونزوئلایی هایی است که اطلاعات طبقه بندی شده در این خصوص دارند.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 24 April 2019

برای اولین بار، دولت ایالات متحده پاداش چند میلیون دلاری را برای کسانی که اطلاعات دقیق در مورد امور مالی و فعالیت های گروه حزب الله به دست دهند، ارائه می دهد؛ که یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای برخی از ونزوئلایی هایی است که اطلاعات طبقه بندی شده در این خصوص دارند.

به گزارش شبکه خبری دست راستی «پان آمریکن» مبلغ ارائه شده توسط وزارت امور خارجه تا 10 میلیون دلار و برای اطلاعاتی است که کمک می کند که در هر نقطه از جهان، کمک های مالی به حزب الله متوقف شود. وزیر امور خارجه، مایک پومپه، گفته که حزب الله سلول های فعال در ونزوئلا و آمریکای جنوبی دارد. معاون وزارت خزانه داری، مارشال بیلینگسلیا، گفته: "حزب الله هنگامی که عملیات مالی انجام می دهد، یک مشت اسناد را برجای میگذراد. آنچه که ما در اینجا برای اولین بار ارائه می دهیم پاداش برای اطلاعات در مورد این اسناد است."

وی مدعی شده: "حزب الله از طریق حمایت مستقیم ایران، تجارت و سرمایه گذاری بین المللی، شبکه های کمک کننده، فساد و فعالیت های پولشویی تقریبا یک میلیارد دلار در سال به دست می آورد. این گروه از این وجوه برای حمایت از فعالیت های بدخواهانه خود در سراسر جهان استفاده می کند."

پاداش میلیون دلاری آمریکا برای اطلاعات در مورد ارتباطات مالی مادورو و حزب الله

بر اساس ادعای نهادهای مالی و اطلاعاتی آمریکا، دولت نیکولاس مادورو در ونزوئلا به طور مستقیم با ایران، حزب الله و تامین مالی آن ارتباط دارد.

آمریکا امیدوار است ونزوئلا هایی که با مادورو ارتباط دارند از این پیشنهاد استفاده کرده و اطلاعات ارزشمندی در اختیار  ایالات متحده برای کمک به پایان دادن به فعالیت های ادعا شده این گروه ارائه دهند.

    بیشتر بخوانید:

برای اولین بار در سال 2017 بود که سایت خبری Notiespartano ادعا کرد که جزیره معروف مارگاریتا "زمین بسیار خوبی برای نفوذ اسلامی است". این وب سایت مدعی شد: "به شکل مکرر، حتی با شواهد عکاسی، مستند شده است که جزیره مارگاریتا دارای اردوگاه های آموزشی است، مخصوصا در بخش مکانیو، یک ناحیه دور و خارج از مراکز مسکونی، که در آن آموزش نظامی به برجسته ترین دانش آموزانی که در مراکز اسلامی تربیت یافته اند، ارائه میشود".

اما دعاوی درمورد فعالیت های حزبت الله به همین هم ختم نشده است. علاوه بر جزیره مارگاریتا، در ماه ژانویه گذشته، بیان شد که حزب الله از معادن طلا در ونزوئلا استفاده می کند. آمریكو دی گریسیا، معاون دولت بولیوار، اعلام كرد كه حزب الله معادنی  را در ونزوئلا در اختیار خود دارد.

پیش از این و در آغازین روزهای آشوب در ونزوئلا که با هدایت و حمایت مستقیم ایالات متحده و همپیمانان آن به پیش میرود، وزیر خارجه آمریکا تلاش کرد که با قرار دادن بحث حضور حزب الله در کانون تحولات ونزوئلا پای ایران را به موضوع باز کند. وی مدعی شده بود که حزب الله در ونزوئلا فعالیت می کند و ایران نیز نفوذ بسیار زیادی در این کشور آمریکای لاتین دارد.

با این حال رئیس جمهور ونزوئلا هرگونه روابط این کشور با حزب الله لبنان را تکذیب کرده و تاکید کرد ونزوئلا توانایی دفاع از خود را دارد. نیکلاس مادورو پس از یک سخنرانی درباره تحولات جاری در ونزوئلا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: ما رابطه ای با حزب الله نداریم اما ونزوئلا از بسیاری از لبنانی های مقیم اینجا میزبانی می کند. وی افزود: ونزوئلا توانایی حفاظت از خود را دارد و به هیچ نیرویی برای دافع از خودش نیاز ندارد.

آنچه به نظر میرسد این است که اکنون وزارت خارجه آمریکا و وزارت خزانه داری این کشور دست خالی از به چنگ آوردن اطلاعات موثق و دقیق در مورد ادعاهای خود، که با هدف ایجاد هراس و وحشت از ایران و حزب الله در آمریکای لاتین و تقویت جبهه ضد مادورو در ونزوئلا بیان شده، بحت این این پاداشهای مالی را به میان کشیده اند تا بتوانند علیه دولت مادرو و در راستای دامن زدن به آتش جنگ داخلی در ونزوئلا اسناد و مدارک توجیه پذیر دست و پا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
گوگل دسترسی شبکه‌های خبری پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی به حساب‌های کاربری رسمی خود را مسدود کرد. واقعا قدرت های جهانی این همه تعریفش را می کنید تحمل دو تا شبکه را ندارند واقعا چقدر از شبکه ها تلویزیونی ما می ترسند.
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
درود بر تابناک مردمی



کاری به شعار مسئولان ندارم



ولی با صحبت های امروز رئیس جهمور و وزیر امور خارجه باید من و شما پوزه دشمنانمون بخصوص ترامپ و نتانیاهو و آل سعود و امارات و............ رو به خاک بمالونیم
چرا فقط واسه ونزوئلایی ها جذاب باشه؟
هندی ها رسما گفتند نفت جایگزین ایران را پیدا کردند.
ژاپنی ها هم همراهی کردند.
کره جنوبی و چین هم پیروی خواهند کرد.
رکورد تولید نفت امریکا خیلی بالا رفته و این ۶ ماه انها رفتند دنبال افزلیش تولید و در ایران اقای همتی خود تحریمی های فراوان در نقل و انتقالات‌مالی ایجاد کردند.
بازهم دیشب پست اینستاگرام زده بودند ایشان و من اصلا آلرژی روی پستهای ایشان پیدا کرده ام که قلب واقعیت‌می کنند و در روز روشن میگویند الان شب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
عراق هم اعلام آمادگی کرده تا نفت جایگزین تحریم شده ما را با عربستان جبران کند
مبارکشون باشه
امریکایی ها دارند اقدامات نرم اقتصادی انجام میدهند که اثرات ان از جنگها بیشتر نباشد قطعا کمتر نیست.
اقتصاد جهان را وابسته خود کرده اند و الان دارند از ان بهره برداری های لازم را به اسم دیوانه ای به‌نام ترامپ میکنند.
ایران باید تکنیکال نقض جزیی برجام کند تا امنیت روانی اسراییل را به هم بزند و ان وقت ترامپ عملا بازنده شده
حزب‌الله و مادورو بی دین
چه صنمی باهم دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
ترامپ دنبال بهانه است تا بگه مادورو به حزب الله کمک کرده و حزب الله تروریسته پس باید به ونزوئلا حمله کنیم یا از این دست کارها. زورش به ایران نمیرسه
خدا کنه این روابط کشف بشه
اوووه این انرژی که برا تشکیل این شبکه های پیچیده گزاشتیم رو میزاشتیم برا تولید الان حداقل مث ترکیه شده بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
ترکیه که خودش وضعیتش مثه ما شده. اخبار رو نگاه کن.
تابی جون، یک میلیون دلار داری بهم قرض بدی؟ برم کانادا و برگردم بهت 1 میلیون دلارو پس میدم :D
اگه واقعی باشه زندگی آدمو زیر و رو میکنه
یک سوال ذهن من را مشغول کرده است .ازکجا معلوم آمریکا وفرانسه وانگلیس برای عملیات مین روبی به خلیج فارس آمده اند ؟از کجا معلوم به جای حذف مینها چیزی را در دریا قرار نداده اند . مثلا سیستمی که با آن بتوان جلوی هرنوع اقدام ایران برای بستن تنگه هرمز را گرفت ؟!!!! از کجا میدانید چیزی در دریا قرار ندانه اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
سوال بسیار پسندیده ای
‍ #بالبر
کابل البرز دردوره 1 ماهه منتهی به 98/01/31 از محل فروش محصولات خود مبلغ 124,300 میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 418% افزایش داشته است.

این شرکت براساس عملکرد 7 ماهه برای سال مالی منتهی به 1398/06/31 مبلغ 1,130,380 میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 70% رشد داشته است.
➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️
آمریکا تبدیل به تاجر ریاکار و خطرناکی شده
مسولین مملکت چرا اجازه میدین پروازهای فلای دبی که ایران رو تحریم کردن از آسمان ایران رد بشن؟
چرا؟؟؟
پول در همه جا فتح الفتوح میکند وبرهر مشکلی فائق می اید ،مثل به دام انداختن ،نوریگا،کارلوس ،بن لادن و صدام ،قذافی ،ترور ارام عرفات ،یا کشف مهره ها وجاسوسان ورهبران سازمانهای مافیایی وتروریستی باندهای موادمخدر ،ادم ربایی و.......که از هر سلاح وتاکتیکی کار گشاتر می باشد.
ونزوئلا کشوریست که مردمانش روی طلا خابیده اند ولی به علت وجود ناکارامدان همگی در فقر بسر میبرند ...
پاسخ ها
علي
| United States of America |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
امريكا دوست نداره درحياط خلوته طرفداران شرقي مانند روسيه وإيران وچند لانه كنند،،حدود دوقرن حائط خلوته اروم بود غير كوبا ،،ولي هيچ زندگي سرمايه داري نداشتن،،ونميذازه ونزولايي زندگي راحت وآرام داشته باشند،،نهايتا بيست سال اين كشور دست أينا افتاد قبله طرفدار دواتيشه امريكا بودند باز همين زندگي داشتند،،برا امريكا مهم گشنه نگاه داشتن كشورهاي حيات خلوت ،،مگه كشور شيلي،وديگر كشور ها چه گلي بسرزدند كه ونزوئلا الان نميزنه،،
حالا بده و بستون هم داشته باشند به امریکا چه ربطی داره
قیمت نفت پایین امد
ساعت ۱۷۱۰ بعدازظهر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل