بازدید 4834

توزیع ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی در مناطق سیل‌زده

کد خبر: ۸۹۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ 23 April 2019

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی که هر کدام شامل پنج قلم کالا هستند و ۳۲ هزار بسته لوازم‌التحریر بین مردم مناطق سیل‌زده توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پیش از ظهر امروز در آیین امضا و مبادله‌ی تفاهم‌نامه انتخاب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به‌عنوان معین اقتصادی درگز که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حکومت مثل یک انسان است و از روح و جسم تشکیل شده است؛ برای حکومت شکل مهم خواهد بود اما برای دشمن مهم نیست دشمن با روح حکومت کار دارد.

وی با اشاره به اینکه روح حکومت در جمهوری اسلامی ایران سه عامل دارد، تصریح کرد: این عوامل باعث ایجاد انقلاب اسلامی و تمام پیروزی‌ها در مراحل مختلف بودند و همچنین باعث استمرار این انقلاب شدند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اسلام، رهبری و مردم را عوامل روح حکومت در جمهوری اسلامی دانست و گفت: اسلام از چنان جذابیتی برخوردار است که باعث ایجاد موج گرایش در غرب به این دین شده است؛ غربی‌ها میلیون‌ها دلار برای مقابله با اسلام هزینه می‌کنند اما موفق نشده‌اند.

مخبر افزود: رهبری دومین عامل مهم روح حکومت در جمهوری اسلامی ایران است؛ دشمنان خودشان اقرار کرده‌اند که میلیون‌ها دلار برای پروژه‌‌های مختلف بر ضد ایران هزینه می‌کنند اما یک سخنرانی رهبر انقلاب تمامی پروژه را به باد می‌دهد.

وی با اشاره به عامل سوم روح حکومت در جمهوری اسلامی ایران یعنی مردم تاکید کرد: محور تمامی فعالیت‌ها مردم هستند؛ مردم در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند؛ همچنین در توطئه‌های مختلف این اتفاق افتاد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه در سیل اخیر مردم کشورمان پای کار آمدند، خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی، بخشی از مردم با جنگ درگیر بودند اما در جنگ اقتصادی تمامی آحاد ملت، با این جنگ درگیر هستند.

مخبر تصریح کرد: در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طی چند سال اخیر ۴۵ هزار پروژه با سرمایه‌ای بالغ بر ۴۲ هزار میلیارد تومان منجر به ایجاد ۴۰۰ هزار شغل شد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷، ۸۱ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) در کشور ایجاد شد، گفت: بیمارستان درگز ۲۵ سال بلااستفاده بود که با تلاش ستاد این بیمارستان رونق گرفت.

مخبر ادامه داد: ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی که هر کدام شامل پنج قلم کالا هستند و ۳۲ هزار بسته لوازم‌التحریر بین مردم مناطق سیل‌زده توزیع شد.

وی با تأکید بر اینکه اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، هیچ دشمنی قادر به پیروزی نیست، افزود: مشکلات مردم، فقط به دست خودشان حل می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خاطرنشان کرد: رزمندگی جنگ اقتصادی، ایجاد شغل توسط مردم است؛ می‌خواهیم با مردم، استعداد و توانایی‌شان از مشکلات عبور کنیم‌.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان