بازدید 6720
۱

اعلام نرخ ۴۸ نوع ترشی در میادین میوه و تره بار

کد خبر: ۸۹۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ 22 April 2019

نرخ ۴۸ نوع ترشی و شور در میادین و بازارهای میوه و تره بار از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش مهر، از جمله ترشی‌هایی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، ترشی انواع میوه‌هاست که ترکیبی از چند نوع میوه بوده و از تنوع فراوانی برخوردار است.

براساس این گزارش، ترشی‌های «آلبالو و گیلاس»، «لیموترش و آلوئه ورا»، «سیب، بِه و مرکبات»، «هندوانه ابوجهل، کامکوات و بلال کوچک» از جمله ترشی‌های میوه است که در میادین عرضه می‌شود.

ترشی‌های «انبه، آناناس، زیتون و لیموترش»، «بنه کوهی، چاغاله و ازگیل»، «هلو، شلیل، زردآلو و کیوی» و «آلو، انجیر، انگوز و طالبی» از دیگر ترشی‌های میوه است که با قیمت هر کیلو ۸,۵۰۰ تومان تا ۱۷ هزار تومان در میادین ارائه می‌شوند.

این گزارش حاکی است، ترشی بندری با قیمت هر کیلوگرم ۵۵۰۰ تومان، ترشی لیته با قیمت ۶۵۰۰ تومان، ترشی مخلوط با قیمت ۴,۹۰۰ تومان و ترشی هفت بیجار با قیمت ۶ هزار تومان از جمله ترشی‌های پر تقاضایی است که در میادین عرضه می‌شوند.

ترشی بادمجان با قیمت هر کیلوگرم ۸ هزار تومان، ترشی بامیه با قیمت ۹ هزار تومان، ترشی پیاز با قیمت ۶۹۰۰ تومان، ترشی خیار با قیمت ۱۴ هزار تومان، ترشی فلفل با قیمت ۸,۹۰۰ تومان و ترشی کلم برگ با قیمت ۵ هزار تومان از دیگر ترشی‌های پر مصرفی است که در میادین ارائه می‌شوند.

انواع سیرترشی با قیمت هر کیلوگرم از ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان و نیز شور مخلوط با قیمت هر کیلوگرم ۷,۵۰۰ تومان و شور گل کلم با قیمت هر کیلوگرم ۶ هزار تومان از محصولات دیگری است که در غرفه‌های فروش ترشی و شور در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همین یک مشگل در مملکت وجود داشت که حل شد.....................
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل