بازدید 2602

آخرین فرصت تائید صفحه کاربری صندوق رفاه دانشجویان

کد خبر: ۸۹۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 21 April 2019

معاونت دانشجویی باید تا ۱۵ اردیبهشت اطلاعات متقاضیان ایجاد و به‌روزرسانی صفحه در صندوق رفاه دانشجویان را تائید کند در غیر این صورت کاربری آنان غیرفعال می‌شود.

به گزارش آنا، برای درخواست تسهیلات و وام و... دانشجویان باید به صفحه کاربری خود به سامانه صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کنند.

در راستای صحت‌سنجی اطلاعات فردی و ضریب امنیت دسترسی کاربران به سامانه اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه اطلاعات بررسی و به‌روزرسانی می‌شود. به این صورت که کاربر (دانشجو) یک صفحه ایجاد می‌کند یا صفحه کاربری خود را به‌روزرسانی می‌کند و پس‌ از آن معاونت دانشجویی یا رئیس مرکز آموزش عالی باید تا ۱۵ اردیبهشت اطلاعات را تائید کند در غیر این صورت کاربری آنان غیرفعال می‌شود.

برای ایجاد کاربر جدید در پرتال صندوق رفاه دانشجویان در ابتدا باید نامه درخواست ایجاد کاربر به این صندوق ارسال شود. این فرم در سایت صندوق رفاه دانشجویان موجود است. نامه درخواست ایجاد کاربر با امضا معاونت دانشجویی معتبر است همچنین در این فرم نام، نام خانوادگی، نام کاربری، شماره تلفن ثابت، کد ملی، تاریخ تولد. سطح دسترسی یا سمت (رئیس مرکز آموزشی، معاون دانشجویی، مدیر دانشجویی، رئیس اداره رفاه، رئیس اداره خوابگاه، رئیس اداره تغذیه، کارشناسی خوابگاه و کارشناس تغذیه بودن باید ثبت شود

همچنین کلمه عبور به‌صورت پیش‌فرض ۱۲۳۴۵۶۷۸ است که کاربر موظف است. پس از اولین ورود رمز عبور خود را تغییر دهد، در غیر این صورت مسئولیت هرگونه سوءاستفاده از کاربری به عهده خودشان است.

در خصوص به‌روزرسانی اطلاعات کاربران قبلی نیز پس از ورود به سامانه صندوق رفاه دانشجویان، اطلاعت کد ملی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، سمت، شماره تلفن و شماره تلفن ثابت توسط کاربر تکمیل می‌شود.

لازم به ذکر است کلیه اطلاعات کاربران پس از تائید معاونت دانشجویی از سازمان ثبت‌ احوال استعلام می‌گیرد و مسئولیت‌های ناشی از ارسال اطلاعات نادرست بر عهده کاربران دانشگاه و مقام تائیدکننده در دانشگاه مربوطه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار