بازدید 5597

اصلاح ساختار اقتصاد وقف ضرورت دارد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی برای ایجاد تحول در ساختار اقتصاد وقف آمادگی کامل را دارد.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 20 April 2019

محمدرضا پور ابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اقتصادی با حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در مشهد مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با تولیت آستان قدس رضوی گفت: در این دیدار این موضوع مطرح شد که باید از ظرفیت اقتصادی وقف در کشور استفاده بهتری شود چرا که ظرفیت بسیار مهمی است.

پورابراهیمی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اقتصادی، اصلاح ساختار اقتصاد وقف است. بر اساس مطالعات انجام شده نرخ بازده دارایی‌های وقفی اقتصاد ایران معادل یک چهارم نرخ بازده بدون ریسک برآورد می‌شود که هزینه فرصت را در اقتصاد ایران یا به عبارت دیگر عدم نفع دارایی‌های وقفی هزینه سنگینی بر اقتصاد کشور تحمیل می‌کند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد ایجاد تحول در ساختار اقتصاد وقف متناسب با شرایط اقتصادی کشور در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری ضرورت است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون اقتصادی جهت فراهم کردن شرایط برای ایجاد تحول در ساختار اقتصاد وقف آمادگی کامل را دارد و در این راستا اگر پیشنهادی باشد در موضوعات تقنینی و نظارتی آمادگی همکاری دارد.

گفتنی است در این نشست اعضای کمیسیون اقتصادی محلس آمادگی خود برای همکاری با آستان قدس رضوی را اعلام کردند و همچنین دغدغه‌های خود را برای رفع مشکلاتمردم مطرح کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار