بازدید 48882
گزارش

سوتی جوادخیابانی و سکوت مدیران شبکه۳

او نه فوتبال می‌بیند، نه اخبارش را پیگیری می‌کند، با وجود این همچنان مطمئن است که مدیران این رسانه هر اندازه که سوتی بدهد و اشتباه عجیب و غریب بکند، باز هم فرصت گزارش کردن را از او نمی‌گیرند.
کد خبر: ۸۹۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ 18 April 2019

شبکه سوم تلویزیون ایران در غیاب گزارشگران تراز اول خود مثل عادل فردوسی پور، که به خاطر اختلاف عجیب مدیر جوان شبکه فعلا از لیست گزارش های زنده حذف شده است، مهمترین بازی اروپایی لیگ قهرمانان در این مرحله را به جواد خیابانی سپرد تا این گزارشگر کم اطلاع بار دیگر سوتی بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، سه‌شنبه شب، در نیمه اول بازی بارسلونا- منچستریونایتد، جواد خیابانی تلاش کرد توضیح دهد که کدام تیم ممکن است در نیمه نهایی بارسا را ملاقات کند. او براساس نتایج تیم‌ها، احتمالات حریفان آینده بارسا را از میان هر ۷ تیم دیگر ردیف می‌کرد و خب حتما اکثریت مخاطبان و خوره‌های فوتبال هم در لحظه یا به او می‌خندیدند و یا افسوس می‌خوردند که چرا مجبورند این اطلاعات غلط را گوش بدهند.

 از ابتدای فصل همه می‌دانستند که سیستم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل عوض شده و در دور یک چهارم، مسابقه‌ها تا فینال قرعه کشی می‌شوند و تکلیف میزبانی و میهمانی هم مشخص می‌شود. حتی اگر کسی اول فصل هم این موضوع را نمی‌دانست، وقتی ۸ تیم در یک چهارم نهایی حریفان خود را شناختند دیگر همه فهمیدند که اوضاع از چه قرار است. حالا اگر از جواد یا مدیرانی که او را برای گزارش بازی انتخاب می‌کنند، بپرسی که چرا این اطلاعات پیش‌پاافتاده را نمی‌داند، لابد همان جواب نخ‌نما را می‌شنوی که گزارشگر هم آدم است و ممکن است اشتباه کند.

سوتی وحشتناک جواد خیابانی و سکوت مدیران شبکه ۳

اما آیا واقعا چنین اشتباهی در چنین سطحی طبیعی است و باید به‌حساب سوتی یا اشتباه لپی گذاشت؟ از روزی که یک چهارم نهایی قرعه‌کشی شد، همه درباره برنده‌های احتمالی و رویارویی‌شان در نیمه‌نهایی و فینال حرف می‌زدند. مثلا همان روز معلوم شد که بارسلونا و لیورپول نمی‌توانند با هم به فینال بروند، چون در یک طرف جدول هستند و اگر برنده شوند، در نیمه‌نهایی با هم بازی خواهند کرد. چطور می‌شود تصور کرد که یک گزارشگر تلویزیونی این همه بحث و پیش‌بینی در تلویزیون، سایت‌ها و فضای مجازی را ندیده باشد؟ در مورد گزارشگر‌های فوتبال فرض اول این است که عاشق کارشان هستند و بیش از یک طرفدار معمولی بازی‌ها و رویداد‌های مختلف را پیگیری می‌کنند.

اگر این هم نباشد- که بعید است- به واسطه اینکه شغلشان گزارش کردن فوتبال است، باید بازی‌ها را ببینند و اخبار را بخوانند، حتی اگر دوست نداشته باشند.

اشتباه عجیب جواد خیابانی را - که البته در نیمه دوم تلاش کرد تصحیحش کند-باید به چه حسابی بگذاریم؟ اینکه دیگر فوتبال را دوست ندارد؟ او ترکیب بارسلونا در این فصل را نمی‌شناسد و می‌گوید «از بازیکنان ثابت بارسلونا که روی نیمکت نشسته می‌توان به فرمایلن اشاره کرد». هر کسی نصفی از بازی‌های بارسلونا را دیده یا اخبارش را دنبال کرده باشد، می‌داند که فرمایلن به‌دلیل مصدومیت‌های پیاپی، به ندرت بازیکن ثابت بارسلونا بوده. این فصل هم در لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان مجموعا ۱۱ بار فرصت بازی پیدا کرده است.

جواد خیابانی از صدا و سیما که رسانه همگانی است و بخش زیادی از هزینه‌هایش از جیب مردم می‌رود، حقوق می‌گیرد که فوتبال ببیند، درباره فوتبال مطالعه کند و در نهایت فوتبال گزارش کند. اما به‌نظر می‌رسد او دیگر علاقه‌ای به دو بخش اول کارش ندارد. به نوشته همشهری؛ او نه فوتبال می‌بیند، نه اخبارش را پیگیری می‌کند، با وجود این همچنان مطمئن است که مدیران این رسانه هر اندازه که سوتی بدهد و اشتباه عجیب و غریب بکند، باز هم فرصت گزارش کردن را از او نمی‌گیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۴
تاامثال فروغی هاو.... هستند دیگر جایی برای افراد اگاه و دانا در صدا و سیمای میلی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
این بنده خدا مگه ماهی چقدر حقوق می گیره که اینقدر بهش گیر میدین!
مدیر شبکه 3 فقط به پاچه خورها توجه دارد. خیابانی اول گزارش بازی وقتی منچستر گل اول را دریافت کرد گفت کار برای منچستر خیلی سخت شد و اونها حتی با زدن گلهدی فراوان نمیتوانند سعود کنند در ثورتی اگر در لحظه منچستر دو گل میزد صعود میکرد و این سوتی ها یکی و دو تا نیست اما چون چاپلوس هست و دشمن عربها بای گزارشگری کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
جنابعالی اول یاد بگیر چطور غلط ننویسی بعد در مورد سوتی دیگران اظهار نظر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
در صورتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
صورت درست است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
پاچه خار ، درست است . کسی که پا را می خاراند
ناشناس
| - |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
پس سوتی های خودت چی ؟
دست شما برای کوبیدن شبکه سه و مظلوم نمایی فردوسی پور دیگر جواب نمی دهد با این کارهای دم دستی
همه می دانستند!!!!!!!
اگر به شایسته سالاری در صدا و سیما اهمیتی داده میشد، کانال سه اصلاً پنین مدیری نمیداشت.
همیشه مدیران کم دانش از افراد زیردست خبره وحشت دارند و این دلیل بسیاری از بی نظمی و نابسامانیها در ادارات و سازمانهای کشور است که متاسفانه بعد از انقلاب گریبانگیر کشور شده است.
متاسفانه فعلا که در کشور ما بیسوادها میداندارند و ادمای باسواد یا خونه نشینند یا خونه نشینشون می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
با این حرف به اصلاح طلبان توهین می کنین که مجلس و دولت رو در اختیار دارن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
متاسفانه کشور بیشترین صدمات رو از همین امسال شما میبره که فکر میکنید همه بی سواد هستن و تنها رابین هود با سواد شما هستی، جواد خیابانی استاد عادل فردوسی پور بود و کسی بود که این فرد را به صدا و سیما اورد بهتره بری کمی تحقیق کنی استاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اصلاح طلب و اصولگرا دو روی یک سکه هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
همین امسال ؟ یا پارسال ؟ یا شاید هم پیرارسال ؟! جناب با سوات
اصلا اگر عادل نبود ایران نبود ورزش نبود تلویزیون هم نبود
تابناک راضی شدی یا ادامه بدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
حرفایی که گفتی وقبول دارم ولی نه باطعنه
به این میگن رانت
یعنی از این بهتر نداریم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
نه
همين كه پاچه خواري مي كند و اهل انتقاد هم نيست كافيه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
پاچه خار
ايشون در حين گزارش يك سوتى ديگه هم داد كه نشون داد از قانون گل زده در خانه حريف هم اطلاع دقيقى نداره، اونهم كسى كه بازى ايران و استراليا را گزارش كرده، بازيى كه در اون با همون قانون، عليرغم تساوى، ايران به عنوان پيروز ميدان به جام جهانى رفت. (ايشون وقتى بازى ٢-٠ به نفع بارسلونا بود گفت: حالا اگه منچستر ٢ گل هم بزنه و بازي را مساوى كنه بازهم نميتونه به مرحله بعد بره،و بايد خيلي گل بزنه. نه آقاى گزارشگر، منچستر با نتيجه ٢-٢ تيم صعود كننده مي بود)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
داداش بازی رفت یک هیچ به سود بارسلونا بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
توهم مثل اینکه اطلاعات فوتبالیت در سطح خیابانیه چون با نتیجه 2.2 مساوی هم بارسلون صعود میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اطلاعات تو هم در سطح خیابانیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
من در مورد سوتی های خیابانی موافقم
اما فکر کنم شما هم هیچی از فوتبال نمی دونی و خودتون خدای سوتی هستین
کسی که صریح الهجه هست محکوم به فناست فقط دستمال به دستان موفق میشن
مدیران بی سواد همیشه زیردستان خود را از میان بی سوادان انتخاب میکنند.
صدا و سیما دیگه سالهاست که جایگاهی به عنوان رسانه ملی ندارد، فقط این اسم را یدک میکشد. رسانه ای که با یک دستور، پربیننده ترین برنامه تاریخ خودش را که بخش بزرگی از جامعه و جوانان به آن علاقه مند است را یک شبه تعطیل میکند و نظر مردم را به هیچ می انگارد چطوری میتواند رسانه ملی باشد؟
وقتی یه بچه سال بشه مدیر یه شبکه اوضاع از این بهتر نمیشه
با رفتن فروغی از صدا و سیما نصف مشکلات حل میشه البته فقط نصفش
تابناک چه دشمنی با خیابانی داری؟؟؟ خیابانی خیلی عزیزه
کمتر پیدا میشه توی این مملکت کسی کارش رو در حد غربی ها انجام بده و وقتی هم کسی پیدا بشه مدیران کم سواد و ناتوان از ترس جایگاه یا از حسادت حذفش می کنند
مقاله جالبی بود و واقعا حرف درست رو زدید ولی متاسفانه فوتبال دوستان نمی تونن کاری کنند چون صداوسیما علایق مخاطبین براش در رده اخر هم اهمیت نداره
استیو جابز گفته اگه دنبال موفقیت هستی باید کاری رو دنبال کنی که بهش علاقه داری فقط در این صورت هست که جا نمی زنی و با تمام وجود برای انجامش به بهترین صورت زحمت می کشی
از وضع مردم جامعه میشه حدس زد چرا اوضاع اینجوریه
همینی که هست ناراحتی صدای تلویزیون ببند یا کم کن .همین که فوتبال مستقیم و زنده میبینی هزینه هم نمیدی خدا را شکر کن زیادی بهانه میگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
سلام آقای فروغی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تو هم طرف دار " مفت باشه کوفت باشه " هستی
حاجی دلت خوشه کشور کلا همینجوره
فردوسی پور و مزدوران پی خیابانی را می زدند ولی خودش کله پا شد
جواد سوتی تو محل معروفه!
"با وجود این همچنان مطمئن است که مدیران این رسانه هر اندازه که سوتی بدهد و اشتباه عجیب و غریب بکند، باز هم فرصت گزارش کردن را از او نمی‌گیرند"
عکس هم تزئینی است
جنايت است،حذف فردوسى پور سياسى كار و سوتى خيابانى!خدايا به داد ما برس جواب خدا را چگونه بدهيم كه فرمالين مصدوم بوده ولى............از خودتان خجالت بكشيد شده ايد زرد زرد.
خدا برای ظالم روسیاهی میاره، آینده ی جالبی برای شبه مدیران صدا و سیما خصوصاً شبکه سه در راه است ...
ما خیابانی رو با همه اشتباهاتش دوست داریم. ما علاقه مندان فوتبال، اطلاعات کافی داریم و با این اشتباهات دلخور نمیشیم. صدای ایشون در گزارش کلا یک حس جالب به تماشاچی میده.
سلام. از سرهنگ علیفر صد هزار بهتره
اون گزارشگران طراز اول خیلی مسخره بود. قبلا هم خیابانی گزارش می کرده و قبلا هم سوتی می داده حالا نمی دونم منظورت از طراز اول چی هست؟ جمع کن این بساط
فردوسی پور هم یکی مث این بود حالا برنامه شا کنسل شده ملت ایران قربون صدقه اش می رن
با سلام و احترام
براذران عزیز تابناک
تصویر استفاده شده (عکس اقای خیابانی در مسجد) چه ارتباطی با موضوع گزارش دارد؟ فکر نمی کنید بد سلیقگی است و یا اینکه با چاشنی نقد خیابانی ، نماد مذهبی نیز محکوم می شود؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
امریکا نشستی خودت سخنرانی نکن برای ملت
تابناک جان بیخیال شما هم چون دیدید جو فضای مجازی به نفع عادل فردوسی پوره خواستید خودتون رو شیرین کنید برای مردم و اومدین با کوبیدن خیابانی این کار رو انجام بدید یعنی سوتی خیابانی بدتر از سوتی فرودسی پور در دور همی بود که در پاسخ به سوال مدیری در مورد اینکه شوچنکو چیکار میکنه گفت: حالا شما چرا گیر دادین به شوچنکو اون فوتبال رو گذاشته کنار ورفته توی سیاست در صورتی که همون موقع سرمربی تیم ملی کشورش بود جناب شوچتکو ولی چون عادل خان بود اشکال نداشت وسوتی نبود
کم اطلاع هم که باشه دوستش داریم اقا جواد رو
به خاطر عادل یکی دیگه خراب نکنید ، درسته خیابانی به کیفیت عادل نمی رسه ولی مشکل از خیابانی نیست چون چندین ساله از این شغل نون می خوره ، حذف عادل اشتباه بود ولی تخریب خیابانی اشتباهه ، مشکل از جای دیگست
مگر نه اینکه یکی از اهداف شبکه ۳ که بعنوان شبکه جوان معروف است اینست که مردم به سراغ شبکه های ماهواره ای نروند . اگر مردم تا پاسی از شب چند ساعتی هم پای تلویزیون می نشستند و برنامه ۹۰ را می دیدند بخاطر تسلط و اطلاعات بروز آقای فردوسی پور بودو بعید نیست که در پشت پرده کسانی که نانشان در گزارشگری است با لابی گری آقای فردوسی پور را از گود خارج کردند که خود مجری گری کنند. با کنار گذاشتن ایشان بشدت از مخاطبین شبکه ۳ کم شده است . روایط عمومی شبکه ۳ میتواند نظرسنجی کند .
فقط فوتبال و گزارش نیست همه جای مملکت همین گونه است چیزی که ملاک نیست تخصص و دانش و اطلاعات هست
و یک ضرب المثل که در مورد ایران امروز رواج یافته که
هیچ استعداد و دانشی بالاتر از پاچه خواری نیست
آسمان به زمین آمده، سوتی داده که داده آسمان ریسمان می کنید....بارسلونا با فلان تیم یا فلان تیم بازی داره بازی با هر تیمی داره به جهنم....
شماهم که فقط مچ گیری بلدین
شرم کنین تابناک...مدتیه شدین تریبون تبلیغاتی تیم عادل فردوسی پور!!! مردم میفهمن
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آفرین جوهر کلام را شما گفتید
همان سطر اول دم خروس آشکار شده!
با تخریب دیگر گزارشگران ورزشی عادل فردوسی پور بزرگ تر نمی شود!
اخلاق را رعایت کنیم شایسته تر است. اگر واقعاً شما دغدغه اطلاع رسانی دقیق به مخاطبان برنامه های ورزشی را دارید به سایر گزارشگران و مجریان ورزشی به قول شما کم اطلاع هم کمک کنید تا معلوماتشان کامل تر شود.
ضمنا چون آقای دکتر عادل فردوسی پور به قول طرفدارانش استاد دانشگاه شریف هستند و از آنجا که ذکات علم در نشر آن است، به این سوال پاسخ دهید که این شخصیت آکادمیک در سالیان متمادی که در صدا و سیما هم تشریف دارند، چند کارگاه آموزشی برای دیگر همکاران گزارشگر خود برگزار کرده اند؟!
چاپلوسان درجهان صنعتگرند!
خوب منم مدیرعامل یه شرکت تولیدی البسه ورزشی هستم و وقتم ندارم فوتبال رو دنبال کنیم
متاسفانه هر وقت ایشان گزارش میکند بنده دچار سردرد ناشی از شنیدن جملات پرت و پلا، بی ربط و یا اعصاب خورد کن که ربطی به آن بازی ندارد، میشوم.
راه حل من، خاموش کردن صدای گزارشگر یا استفاده از منابع غیر فارسی و ماهواره است.
راه حل صدا و سیما : اصرار بر اشتباهات و هدر دادن پول مردم ، تشویق مردم به استفاده از ماهواره و ادامه ناکارایی است.
حالا این موضوع چقدر مهمه که اینقدر حساسیت و عکس العمل نشان میدید؟
یعنی خودتون سوتی ندادید؟
اینم مثل مرحوم شفیعی بعد از مرگش معلوم میشه چه فامیلیتی با کیا داشته!
بابا دست از سر خيابانى بردار تابناك، هر چقدرم متن بر عليهش بنويسى بازى ايران استراليارو نميتونى كاريش كنى
وقتي نخبه هاي مملكت رو خونه نشين ميكنن اين ميشه حال و روزه مملكت و بعد هي بياييد بگيد ما شايسته سالاري ميكنيم.
ايران بهشت بي سوادها و قبرستان نخبه هاست
عزیز من الان اکثر فضاهای شغلی همینه
چون الگوی نحوه انتخاب افراد برای مشاغل کاملا با استاندارد متفاوته
اتفاقا صداسیما همین بی سوادها رو میخواد نه عادل
فوتبال دیدن وپیگیری باشگاههای اروپایی در این اوضاع واحوال کشور وفقر وگرانی وبیکاری ویژه افراد مرفه وبی درد و یا الکی خوش هاست پس اینقدر گیر ندهید
وقتی اب سربالا بره ...
سکوت مدیر شبکه ۳ از این جهت است که او تازه دست چپ و راستش را شناخته و فعلا در بهت این پست مهمی است که به دلیل خویشی با آقای حداد عادل بدست آورده.
توی این جمعیت ۸۰ میلیونی یعنی فقط سه چهارتا گزارشکر هستن...پس توی این همه سال چرا چندین تن اموزش ندیدن وقتی یه جا رو میسپرین به دو سه نفر بعدم اینا یا میرن یا سنشون میگذره یا به هر دلیل دیگه نیستند، اونوقت جایگزین کی هست؟!!!!!!!!!!!!
آقای محترمی که اینقدر سوتی آقای خیابانی را تحلیل می کنند اولا بقول خودت انسان اشتباه پذیر هس بعد شمایی که سنگ عادی فردوسی پور را به سینه می زنید چرا فک می کنید دیگر همه چی تموم شده مگه قحطی مجری ورزشی داریم شمایی که این گونه تحلیل میکنی اگه جرات داری در رابطه با فساد فوتبال هم حرف بزن در رابطه جابجایی رای های مردم در نظر سنجی فوتبالی و غیر فوتبالی که وزیر ارتباطات هم از پرده برداشت و دزدی تلویزیون را رو کرد حرف بزن، اگه جرات داری و مردی از در رابطه با پیاز و گوجه حرف بزن چون می دونم هیچ وقت جراتشو نخواهی داشت در رابطه با مسکن و... حرف بزنی بهر حال مشکل مملکت عادل بی عدالت نیست فعلا خیار هس بعدش گوجه و...
آقای خیابانی که خیلی ادعا دارد وبه همه چیز ایراد می گیرد واین هم کار خدا است امیوارم که مسولین مملکت سر عقل آیند ومملکت را رها کنند که آدم های با عرضه آن را اداره کنند که این دولت ودولت هاشمی مملکت را نا بود کرد وول هم نمی کند وبرود وبگوید کاکمام نمی توانم مملکت را اداره کنم. راستی حسین فریدون کجا الست علی مطهریهم نیستش محسن هاشمی هم در حال حاضر معلوم نیست کجا است درود بر دولت بهار
جواد خیابانی فوتبال را نمیداند و گزارش میدهد،فراستی هم فیلم نمیبیند و نقد میکند..صدا سیما محل رفت و آمد افراد بیسواد و دشمن افراد صادق و با سواد...بعد میگن چرا ماهواره...علی برکت الله..کلید من کو
تا فروغی حداد است

شبکه سه برباد است
همه شما عغده ای هستید یکی که ازشما بهتر باشه شما میسوزید
من تواینستا حال شما رو جا میارم متن حذف کند وگرنه
یه سوتی دیگه هم داشت..در حالی که بارسلونا ۱ گل جلو بود منچستر میتوانست با دو گل زده در خانه حریف به مرحله بعد سعود کند که جواد خان میگفت منچستر به بیش از دو گل نیاز داره...فوتبال بلد نیست ریاضی هم بلد نیست؟؟؟واقعا جای عادل خالی
من اگر یک مقام تصمیم گیرنده در رسانه ملی بودم،حتما مدیر جوان ناپخته شبکه ۳ را به خاطر اشتباهش در برخورد با عادل فردوسی پور که چهره محبوب و مردمی دارد،به صورت تحقیرآمیز از مدیریت برکنار میکردم.
کی روشی پور خوبه پس
میگین چندین سال هست صداوسیما رو کسی نگاه نمی کنه بعد میاین میگین چرا عادل فردلپوست رو انداختن بیرون

فازتون چیه خداییش؟
فردلپوس مگه تا همین پارسال تو صداوسیما اجرا نمیکرد؟
اگه به صداوسیما اهمیت نمیدین چرا به تصمیماتش اعتراض میکنین؟

هنگیدم
ایران قبرستان نخبه ها چه قشنگ گفتی
عزیزان اخلاق مدار تابناک
از نظر شما توهین و افترا به چه معنایی است که این همه اهانت را باز نشر دادید؟!
شما با عکسی که کار کردید مسجد رفتن را به سخره گرفته اید به روی مبارک هم نمی آورید!
وای از این که از پس امروز بود فردایی؟قیامت حتما وجود دارد ،تردید نکنید
فردوسی پور معصوم و بی گناه و مظلوم و بی سر زبون و بی ایراد !!!!!!!!!!!!! وای از این هممم .............
دوستداران فوتبال با جواد خياباني خاطره ها دارند و هيچگاه گزارش هاي حماسي و هيجاني او مخصوصا" ديدار تيم ملي ايران با استراليا را فراموش نمي كنند . آنچه از اين متن برمي آيد سراسر بغض و كينه بود و هيچ ربطي به اشتباه آقاي خياباني نداشت . مگر مي شود با يك اشتباه خدمات و زحمات يك فرد را فراموش كرد ؟ ما بزرگان و عالمان ديني داشتيم كه در بالاي منبر اسم خودشان را از ياد برده بودند . همين نويسنده مدعي كه آقاي خياباني را كم اطلاع جلوه مي دهند خود در چه سطحي از اطلاعات است ؟ او چگونه و برا اساس كدام نظر و فرمول گزارشگران را ترازبندي مي كند ؟ حال عصباني هستي و يا از مديران شبكه گله داري اعتراض خود را با منطق و استدلال صحيح به آنجايي كه بايد ببري ببر نه اينكه به ديگران مخصوصا" پيش كسبت تان بي حرمتي كني .
باید منتظر آخر و عاقبت این مدیران بد سلیقه هم شد.... واقعا روزشماری می کنم.
شما در حالى كه بدرستى از قبح چاپلوسى و پاچه خوارى دم ميزنيد خودتان با دفاع يك جانبه از اقاى فردوسى پور در حقيقت مبادرت به چاپلوسى و تملق از ايشان كرده ايد. كسب اعتبار از طريق تحقير و اهانت به ديگران يك روش نخ نما شده و بى نتيجه است. قطعا هر گزارشگر ديگرى هم غير از اقاى خيابانى بود شما تلاش ميكرديد با بزرگ نمايى نقاط ضعف كوچك احتمالى او از اقاى فردوسى پور دفاع كنيد. بعبارت ديگر هرگز نبايد رسيدن به هدف توجيه گر وسيله باشد.
من موافق این هستم که باید افراد جدید هم بیایند وسط اینکه فردوسی پور قابل هست حرفی نیست اما این فرد یا افراد دیگر در هر حوزه ای باید بروند یا برای خودشان جانشین پروری کنند تا بقیه هم بیایند و شاید بهتر باشند نمیشود تا قیام قیامت این افراد در راس کار باشند .
خیابانی :جواد کدام خیابانی؟
این همه مطلب و طول و تفصیل برای اشتباه خیابانی واقعا متاسفم تابناک
تابناک جان چرا به چیزهای بی خود گیردادی توی این مملکت کی سوتی نمده راست میگی . و بیطرفی ازانها هم نظر سنجی کن اگه راست......
طبق اصول مدیریت ،مدیر قوی زیردستان قوی برای خود انتخاب میکند و مدیر ضعیف زیردستان ضعیف. چون چاره ای ندارد!
دیگه فرتوت شده، زود زود اشکش جاری میشه میشینه گریه میکنه، کیروشم امثال اینا فراری دادن
چقدر عقب جلو کردین سوتی بگیرین!! کشتین خودتون رو بابا. تراز اول؟ شماکه میگفتین تلویزیون نگاه نمیکنین؟!! اتفاقا خیابانی خیلی قشنگ تر گزارش میکنه.
کاش یکی وقت بگذارد و سوتی های فوتبالی و اطلاعات غلط و اشتباهات فردوسی پور جمع کند تا حضرات ببینند نباید کورکورانه مرید کسی باشند...همان افاضات فردوسی پور در جشنواره جام جم را ببینید...کاربرد غلط تعابیروکنایات زبان فارسی...چیزهایی که عوام الناس هم بلدند بلد نیست آن بنده خدا..‌.
جواد خیابانی و مزدک میررایی و پیمان یوسفی بهترین گزارشکران فوتبال هستند...حس وحال وهیجان در گزارش فوتبال مهم است،چیزی که فردوسی پور ندارد‌...بعلاوه فردوسی پور کلمات را کامل ادانمی کند و جویده ونامفهوم حرف می زند واصلا معلوم نیست چطور در تست گویندگی قبول شده...
انسانه و اشتباه می کنه، تخریب نکنین انسانها را، بخصوص این آدم شریف که در زلزله سال قبل خیلی حامی مردم بود، حالا اینکه دو تا خطا داشته اینقد بولد نکنین، .... یادته چقدر ریا می کردی آدمهای ما را سیاه می کردی... تا یه نفر دور و برت می دیدی... ستار العیوب باشین، هر چند شایسته ها همیشه باید بالا باشن
تا بوده همین بوده که الان به اینجا رسیدیم...جامعه شناسی نخبه کشی را بخوانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
جناب خیابانی وقتی بیرانوندرا دروازه بان سایپا می شناسه شما دوستان چرا از این بنده خدا واسه بازی بارسلون خورده می گیرید خیابانی افتضاح است تمام
سلام دوستان،اینکه،آقای خیابانی سوتی داده درست ماپی چه مسائلی هستیم ایامشکل ما همین است یا مشکل آقایانی هستند که عقده ریاست دارندوهیچ غیرازآن نمیدانندمشکل مااشخاصی هستند
به همه اینها سوتی گزارش بازی پرسپولیس با الاهلی هم جالب بود با اینکه مجری قبل بازی گفته بود خرخه فوساتی برکنار شده، حین گزارش از واژه یاران خرخه فوساتی نام می برد ضمن اینکه گزارش سرد و بی روحی هم داشت.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی