بازدید 3159

تعدد اموال بلااستفاده شرکت شستا و سایر ارگان ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت باید هر چه سریع تر به تعدد اموال بلااستفاده ارگان ها ورود پیدا کند تا املاک و دارایی های بلااستفاده سازمان ها در اختیار جوانان و مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 17 April 2019

شهاب نادری؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص دارایی های بلاتکلیف سازمان ها و ارگان‌ها در کشور و برنامه‌هایی که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد گفت:استفاده از اموال و دارایی های بلااستفاده بانک ها و سازمان های مختلف موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

تعداد املاک رهاشده سازمان ها زیاد است

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هر بانکی و ارگانی در حال حاضر برای خود به یک دولت تبدیل شده است. برخی از سازمان ها به قدری ملک و املاک و ساختمان رها شده دارند که تعداد آنها بسیار زیاد بوده و بلااستفاده مانده است و اگر این املاک در اختیار مردم قرار گیرد، می توان از آن استفاده بهینه تری کرد و در شرایط فعلی می توان به اقتصاد کشور کمک کرد.

املاک بلاتکلیف سازمان ها باید در اختیار جوانان قرار بگیرد

وی ادامه داد: ما امروز مشکل اشتغال و معیشت جوانان را داریم که اگر بتوانیم این املاک را در اختیار جوانان قرار دهیم تا با دانش و تخصص خود بتوانند از این اماکن برای شروع یک کار از جمله راه اندازی شرکت های دانش بنیان، شرکت های دارویی و ... استفاده کنند بسیار مفید واقع می شود.

دولت باید هر چه سریع تر به این موضوع ورود پیدا کند تا املاک و دارایی های بلااستفاده سازمان ها در اختیار جوانان و مردم قرار بگیرند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، به تعدد اموال بلااستفاده شرکت شستا اشاره کرد و افزود: دولت باید هر چه سریع تر به این موضوع ورود پیدا کند تا املاک و دارایی های بلااستفاده سازمان ها در اختیار جوانان و مردم قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد