بازدید 8401
۵

واریز حقوق بازنشستگان بدون افزایش 400 هزار تومانی

کد خبر: ۸۹۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 17 April 2019

حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری به حساب‌شان واریز شد اما متأسفانه افزایش احکام سال جدید به مبلغ 400 هزار تومان برایشان محقق نشد.

به گزارش فارس، شب گذشته حقوق بازنشستگان کشوری به حساب‌شان واریز شد اما متأسفانه علی‌رغم احتساب تورم سال 98 و احکام سال جدید برای افزایش حقوق، حقوق این افراد افزایشی نداشته است.

بر همین اساس، صندوق بازنشستگی کشوری تصمیم گرفته افزایش حقوق این افراد را خودش بپردازد و از منابع مالی خود تأمین کند.

یک میلیون و 421 هزار بازنشسته کشوری حقوق‌بگیر این صندوق هستند و صندوق بازنشستگی تصمیم گرفته امروز 400 هزار تومان افزایش حقوق در سال جدید را به صورت علی‌الحساب به حساب‌شان واریز کند.

این افزایش 400 هزار تومانی فقط به صورت علی‌الحساب و برای حقوق فروردین ماه خواهد بود و برای ماه آینده برنامه‌ریزی نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سیب زمینی ۷۰۰ تومن پیاز ۱۳ تومن ، گوشت فلان قدر ،حالا برای واریز این ۴۰۰ ناچیز چندرقاز. ، دولت ادا و اطوارایی در میاره که بیا و ببین
با درود. نمایندگان مجلس و دولت در راستای اجرای عدالت و مبارزه با تورم کمرشکن ، افزایش حقوق با حداقل 400 هزار تومان را تصویب کرده اند. حال اگر در عمل پرداخت نشود مهم نیست. کدام مسئول دولتی و نماینده مجلس به افزایش قیمت خودرو و بیمه شخص ثالث و سایر کالاها در فروردین سال 1398 واکنش نشان داده است؟
شما موقع پول دادن به سختی پول می دید ولی موقع گرفتن از مردم به راحتی میگیرین هر سال میگید چهار صد هزار تومان به حقوق بازنشسته ها زیاد شده ولی در عمل خیر ... این در مورد بیمه تکمیلی فقط از مردم پول میگیرید پول آزمایش رو سه ماه میکشه بدید ولی پول بیمه تکمیلی رو سر هر ماه از حساب مردم مظلوم کم میکنید
سلام دوستان دلتون خوشه تا الان تو این یک ماه اخیر جلو جلو اندازه یکسال افزایش حقوق رو گرفتن الان کارگر ساده باید با این کرونی ماه ۵میلیون حقوق بگیر صبر کنید حالا روزهای خوشمون هست
مگر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را دادند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان