بازدید 4123
سوژه

حذف عجیب بودیمیر از لیست پرسپولیس مقابل ذوب آهن

پیش از این خبر هیچ موضوعی درباره مصدومیت شدید این هموطن برانکو شنیده نشده بود. هنوز هم مشخص نیست که بودیمیر دقیقا از چه ناحیه ای آسیب دیده است و پزشک باشگاه هم در این خصوص توضیخات روشنی ارایه نداده است.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 16 April 2019

ماریو بودمیر که بعد از بازی پرسپولیس و سایپا در تمرینات گروهی تیمش غیبت داشت از لیست این تیم برای سفر به اصفهان خط خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که پرسپولیس به شدت به سه امتیاز بازی حساس در اصفهان نیاز دارد، خبر خط خوردن و غیبت مهاجم گرانقیمت خارجی اش که انگار مثل منشا چندان گلزن نیست، جای تعجب دارد. پیش از این خبر هیچ موضوعی درباره مصدومیت شدید این هموطن برانکو شنیده نشده بود. هنوز هم مشخص نیست که بودیمیر دقیقا از چه ناحیه ای آسیب دیده است و پزشک باشگاه هم در این خصوص توضیخات روشنی ارایه نداده است.

عملکرد نه چندان دلچسب بودیمیر در بازی هایی که به میدان رفته است، باعث شده تا برخی کارشناسان این غیبت را به نوعی هشدار برانکو به این مهاجم 33ساله قلمداد کنند. او تا امروز تنها یک گل زده است و بیشتر نشان داده که تمایل به موقعیت سازی برای سایر بازیکنان دارد! خصلتی که تقریبا با گادوین منشا مهاجم مازاد برانکو مشابه بوده است.

این در حالی است که امید عالیشاه بعد از دو بازی غیبت به خاطر تنبیه انضباطی با صلاحدید برانکو همراه سرخپوشان راهی اصفهان خواهد شد. پرسپولیس امروز پیش از ظهر آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اصفهان انجام خواهد داد و بعد از آن با اتوبوس راهی این شهر می‌شود، البته این تیم قرار است بعد از این بازی با هواپیما به تهران برگردد. دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد.

حذف عجیب بودیمیر از لیست پرسپولیس مقابل ذوب آهن

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها