بازدید 6546
۵
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

حباب سکه به ۵۰۰ هزار تومان رسید/ طلا کاهش یافت، سکه اندکی گران شد

بازار طلا و سکه امروز بر خلاف روند کاهشی روز‌های اخیر، اندکی با افزایش نرخ سکه همراه شد. هرچند طلا در بازار تهران با کاهش مواجه شد و با افزایش تقاضا در ایام منتهی به نیمه شعبان، شاهد بزرگ‌تر شدن حباب سکه در بازار هستیم.  
کد خبر: ۸۹۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 14 April 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه امروز بر خلاف روند کاهشی روز‌های اخیر، اندکی با افزایش نرخ سکه همراه شد. هرچند طلا در بازار تهران با کاهش مواجه شد و با افزایش تقاضا در ایام منتهی به نیمه شعبان، شاهد بزرگ‌تر شدن حباب سکه در بازار هستیم.  

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه بیست و پنجم فروردین ماه ۹۸) بازار سکه، نرخ‌ها با توجه به تعطیلی بازار جهانی طلا و نوسان اندک در بازار ارز، با فراز و فرود اندکی همراه شدند.

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بازار طلا و سکه تهران، با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران گفتگویی داشتیم.

کشتی آرای در خصوص آخرین نرخ‌های امروز بازار طلا و سکه تهران اظهار با بیان اینکه نرخ جهانی تغییری نداشته و همچنان در سطح ۱۲۹۰ دلار قرار دارد، بیان داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه، به رقم ۴,۷۹۰,۰۰۰ تومان معامله شده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر به رشد ۲۰ هزار تومانی به قیمت ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان فروخته می‌شود و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به نرخ ۱,۷۲۰,۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته، ۱۰ هزار تومان افزایش داشته است.  همچنین هر سکه یک گرمی با ۵ هزار تومان افزایش به ۹۴۵ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که بهای طلا در بازار امروز با کاهش همراه شده است. به گونه‌ای که هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش هزار و ۷۰۰ تومان به رقم ۴۳۳,۲۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است،  ۱،۸۶۵,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز شنبه، ۱۹ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

به گفته کشی آرای، حباب سکه در معاملات امروز با افزایش نسبی تقاضا برای خرید، به ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که روز گذشته، حباب ۴۴۰ هزار تومان بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آقا اجازه؟ سکه رو مگه دولت ضرب نمیکنه؟ پس چرا حبابببببببب داره؟ یعنی گرونترین از نرخ بازار دلار میفروشه؟ به نظرم دولت اگه بتونه طلای خام وارد کنه و تبدیل به سکه کنه با حباب ۵۰۰ هزارتومنیش می‌تونه ۱۲ درصد سود کسب کنه مفت و مسلم و بدون درد سر نه؟؟؟؟؟ غلامممممم
حباب!!
بیایید اعلام کنید که در کشور ما هر خریدی که انجام میدهید 10% حباب است . با این کار خیال شما و مردم راحت می شود و شما مجبور نیستید همیشه توضیح بدهید .
چرا این گونه به شعور ملت توهین می کنید قبل از عید می گفتید افزایش تقاضا در ایام منتهی به عید نوروز می باشد الان می گویید افزایش تقاضا در ایام منتهی به نیمه شعبان، شاهد بزرگ‌تر شدن حباب سکه در بازار هستیم همیشه جهت افزایش بهانه هایی دارید
در ایام منتهی به عید قیمت هر گرم طلای 18 عیار در حدود 420 هزار تومان بود که با منطق شما می بایست بعد از عید زیر 400 هزار تومان افت می کرد اما باز هم قیمت طلا را با وجود کاهش قیمت جهانی ،افزایش دادید و حالا هم نیمه شعبان را بهانه می کنید -...
با این حساب بعد از 20 روز دیگر که ماه مبارک رمضان می باشد قیمت هر گرم طلا زیر دوست هزار تومان خواهد شد ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار