بازدید 4695
بازتاب

وعده جدید تاج؛ معرفی سرمربی تیم ملی تا نیمه اردیبهشت‌!

کد خبر: ۸۹۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 14 April 2019

مهدی تاج درباره اینکه نام سرمربی تیم ملی چه‌زمانی به‌طور دقیق اعلام می‌شود؟ تاریخ تازه ای اعلام کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: لیگ ما لیگ مشخص و لژیونر‌ها نیز مشخص هستند. وقتی سرمربی انتخاب شود، بخشی از بازیکنان از لژیونر‌ها و بخش دیگری نیز از لیگ انتخاب می‌شود. سرمربی تیم ملی باید به اینجا بیاید و از لیگ هم بازدید کرده و یک‌سری را انتخاب کند. این انتخاب‌ها ممکن است در یکی دو هفته رخ دهد. سرمربی تیم ملی تا نیمه اردیبهشت ماه انتخاب می‌شود و به ایران می‌آید.

تاج در واکنش به شکایت کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران گفت: ما ۹۰۰ هزار دلار بدهکاریم که حدود ۳ ماه یا بیشتر پول را به حساب AFC ریخته‌ایم. خود ایشان در جریان است که برخی مواقع ما شماره حساب دادیم یا خودش داده، اما به بنا به دلایلی به حسابش واریز نشده است. ما پس از صحبت با سفیر ایران در مالزی، راهی را به کی‌روش برای پرداخت مطالباتش پیشنهاد دادیم که او پذیرفت. اگر کی‌روش شکایت کند، نتیجه‌اش همین می‌شود که فیفا می‌گوید "باید پولش را پرداخت کنید"، اما ما و همین‌طور پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو بدهکار هستیم، با این حال، فکر نکنم کی‌روش شکایت رسمی کرده باشد.

وی در رابطه با اینکه نام سرمربی تیم ملی را می‌تواند اعلام کند، خاطرنشان کرد: اگر گزینه را بگوییم در مقام مقایسه قرار گرفته و قیمتش نیز بالا می‌رود. رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اسامی مطرح‌شده برای نیمکت تیم ملی عنوان کرد: آن چیزی را تأیید می‌کنم که خودم اعلام کرده باشم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان