بازدید 8557
۷

تشویق سرباز وظیفه شناس پاسگاه انتظامی پلدختر

کد خبر: ۸۹۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ 13 April 2019
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: سرباز وظیفه شناسی که برای خدمت به سیل زدگان مسیر ۳۵ کیلومتری مسدود خانه تا پادگان را پیاده و با عبور از مناطق کوهستانی و صعب العبور سپری کرد مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

به گزارش «تابناک» سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با  خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: هزاران نفر از سربازان با حضور در مناطق سیل زده حماسه آفریدند که تلاش این عزیزان کمتر دیده می‌شود.

سردار کمالی گفت: محمد جواد کریمی پویا سرباز وظیفه شناسی که عشق خدمت به سیل زدگان وی را بر آن داشت تا برای برگشتن به محل خدمت مسیر ۳۵ کیلومتری خانه تا پادگان را با عبور از مناطق کوهستانی و صعب العبور سپری کند مورد تشویق قرار خواهد گرفت.


به گزارش فارس، «محمد جواد کریمی پویا» سرباز وظیفه شناسی است که جهت برقراری امنیت سیل زدگان با توجه به انسداد راه ارتباطی، مسیر ۳۵ کیلومتری محل سکونت تا محل خدمت را پیاده طی کرد.

وی که جمعی پاسگاه انتظامی جایدر فرماندهی انتظامی شهرستان پلدختر است پس از وقوع سیلاب در محل خدمت و همچنین انسداد محور رومشگان به پلدختر، با وجود دارا بودن مرخصی، به عشق خدمت به سیل‌زدگان، در صدد بر آمد تا به محل خدمت خود بازگردد؛ بنابراین با توجه به قطع ارتباط تمامی مسیر‌ها به پلدختر از محل سکونت خود در یکی از روستا‌های شهرستان رومشگان تا محل خدمت را که مسیری در حدود ۳۵ کیلومتر بود را پیاده طی کرد.

گفتنی است سرباز کریمی پویا مسیر ۳۵ کیلومتری محل سکونت تا پلدختر را پس از گذشت ۸ ساعت پیاده روی از طریق کوه‌ها و مناطق صعب العبور طی کرد.

این گزارش حاکیست سرباز کریمی علت مراجعت خود را بصورت پیاده و عبور از مناطق سخت و ناهموار خدمت رسانی به سیل زدگان اعلام کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
استخدامش کنید.
بارک اله
بیچاره از ترس تنبیه این کارو کرده
بیچاره برای اضافه خدمت همچین کاری کرده
5بار نوشتی 35 کیلومتر آدم حالش بهم میخوره خبر رو میخونه
سلام. از کار این سرباز وظیفه شناس یک فیلم مستند با سکانس هایی از مناطق سیل زده تهیه کنند، حتماً تماشایی خواهد بود.
آفرین باید ازایشان تقدیر شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس