بازدید 5950

اعلام اهداف ریاست جدید خانه احزاب

کد خبر: ۸۹۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 13 April 2019
رئیس جدید خانه احزاب ایران گفت: هدف من این است که نسبت بین خانه احزاب با احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف در کشور، نهاد‌های حاکمیتی نظام و نخبگان حوزه و دانشگاه و هم‌چنین خبرگان عرصه‌های گوناگون را وسیع‌تر کنیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، عبدالحسین روح الامینی رئیس جدید خانه احزاب ایران در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد، ضمن تشکر از رسانه‌ها بابت پوشش برنامه اظهار داشت: طبق وظیفه قانونی اساسنامه بحث انتخابات داخلی بود که بعد از جمع بندی همان روالی گردشی که در گذشته بود به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: بر همین اساس ریاست خانه احزاب در سال جدید به فراکسیون اصولگرایان رسید که البته این ریاست به شکل گردشی در سال‌های بعد تغییر خواهد یافت.

رئیس جدید خانه احزاب ادامه داد: در ادامه جلسه از بین بنده و آقای غفوری فرد، بنده با رای دوستان به عنوان رئیس جدید خانه احزاب انتخاب شدم که به عقیده خودم نمی‌توان نام آنرا ریاست گذاشت و همانند پارلمان که رئیس آن در جایگاه سخنگو فعالیت می‌کند، خانه احزاب نیز که باشگاهی برای احزاب است، ریاست در آن بیشتر جایگاه سخنگویی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که در سال جدید با تمام انرژی احزاب و گروه‌های سیاسی و همچنین نخبگان بتوانند در عرصه اجتماعی، سیاسی و خصوصا مشکلات مبتلا به مردم که متاسفانه با سیل ویرانگری که در آغاز سال داشتیم رقم خورد، بتوانیم عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهیم گفت: برای مثال در موضوع اقدام ترامپ علیه سپاه، فصل مشترکی میان تمام گروه‌های سیاسی علی رقم تمام اختلافات رقم خورد. همچنین در مسئله سیل و بازسازی منازل هموطنان سیل زده در آینده نزدیک باشگاه خانه احزاب به منزله فصل مشترک همه احزاب می‌تواند با تاکید روی نقاط مشترک، همدلی و وفاق را ایجاد کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف من در این سمت این است که نسبت بین خانه احزاب با احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف در کشور را با نهاد‌های حاکمیتی نظام و نخبگان حوزه و دانشگاه و همچنین خبرگان عرصه‌های گوناگون بتوانیم این ارتباط را به شکل وسیع‌تری ادامه دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار