بازدید 12644
۶

مروجان فساد در شیراز دستگیر شدند

کد خبر: ۸۹۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 13 April 2019
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: ۱۵ نفر از مروجان فساد در شیراز دستگیر شدند.
 
به گزارش «تابناک» علی صالحی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت: ۱۵ نفر از عوامل ترویج فساد و فحشا که در قالب تور‌های گردشگری اقدام به ترویج فساد از طریق شبکه‌های مجازی و تبلیغات می‌کردند در شیراز دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد سرگروه‌های آژانس‌های طبیعت گردی بودند که با اقدامات منافی عفت عمومی و تبلیغات باعث جریحه دار شدن عفت عمومی شده اند.

دادستان شیراز گفت: دستگیری این افراد با گزارش‌های مردمی و از سوی ضابطان قضایی انجام گرفت و در زمان مقرر رسیدگی به اتهامات این افراد انجام می‌شود.

صالحی تصریح کرد: تبلیغ مفسده برای جذب افراد بیشتر در اینستاگرام و شبکه‌های مجازی، وعده‌های منافی عفت مبنی بر رقص و شنای مختلط زن و مرد از جمله مواردی است که در جرایم این افراد گزارش شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
افرين . اين تنها چيزيه كه حال سيل زده ها رو خوب مي كنه .
این افرادی که گرفتند لیدرهای تورهای طبیعت گردی بودن.مردم رو شاد میکردن.مردم رو با طبیعت اشنا میکردن.بجای خارج از کشور،تایلند و ترکیه و دوبی مردم در ایران پولشون رو خرج میکردن.واقعا تاسف بار هست
در ضمن با این تورها همه جا رفتم.شنای مختلط نداشته.لطفا رسیدگی کنید تا بخشی از پولمون رو بگیریم
سلام
ممنون که 15 مروج فساد که مدیر تورهای گردشگری بوده اند را دستگیر کرده اید و دیگر اجزاه نمی دهید مردم از همه جا بیخبر در دام این فلان فلان شده ها اسیر شوند! خیلی خیلی ممنون
جمع کنید بابا
اینا از اختلاسگرها بدترن واسه جامعه ... لطفا فقط اعدام بشن چون این کشور خیلی اسلامی است ... ممنونم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل