بازدید 6588
۳

تاریخ کنکور کارشناسی تغییر نکرد

کد خبر: ۸۹۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 13 April 2019
براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار می‌شود و زمان برگزاری آزمون کارشناسی تغییر نکرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سازمان سنجش از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ خبر داد.

با توجه به مشکلات موجود در مناطق سیل‌زده و براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی و در نظرگرفتن وضعیت موجود استان خوزستان و گزارشات وزارت کشور و هلال احمر، شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی با وجود مشکلات اجرایی تأخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون‌ها، نیاز به تغییر و اصلاح برنامه زمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای شروع سال تحصیلی و مشکلاتی که ممکن است برای داوطلبان سایر مناطق ایجاد کند، در جلسه فوق‌العاده روز شنبه ۲۴ فروردین مصوب کرد، زمان برگزاری آزمون‌های تحصیلات‌تکمیلی، بدین ترتیب تغییر یابد:

۱- زمان برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۸ وزارت علوم، از روز‌های ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به روز‌های ۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ تغییر یابد.

۲- زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۳۹۸ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ به روز‌های ۲۷ و ۲۸ تیر ۱۳۹۸ تغییر یابد.

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان‌پزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ به روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ تغییر یابد.

آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال ۱۳۹۸ در تاریخ اعلام شده قبلی (۱۳ و ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
یه عده نماینده مجلس برای گرفتن ژست اینکه دارن کار مفید میکنن میان تاریخ آزمون ارشدو تغییر میدن تا به 20 درصد آدم مساعدت بشه و برای 80 درصد دیگه که مثل ما با زحمت و برنامه ریزی هزار جور مصیبت و مرخصی شغلی گرفتن و.... خودمونو برای این تاریخ آماده کرده بودیم مشکل ایجاد کردن. اینها از مفهوم عدالت هیچ بویی نبردن.... چه تضمینی وجود داره که 20 خرداد چندتا زلزله نیاد؟ ... اونموقعم میخوان بندازن عقب؟ این چه روش احمقانه مدیریته که دارن....؟
اگر یکصدم این مصیبت ها به مردم تهران وارد شده بود حتما تاریخ رو جابه جا میکردند
البته تهرانی ها هم خوب حقتون رو کف دستتون میذارن به موقعش
متاسفانه در این سیل که دانش آموزان مناطق سیل زدن بیشتر ضرر کرده اند ...کنکورشون عقب نیافتاده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل