بازدید 7553
سوژه

بازی بسیار ویژه برای هافبک تکنیکی پرسپولیس

کد خبر: ۸۹۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ 13 April 2019

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر امروز شنبه به مصاف سایپا می‌رود.این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود برای یک بازیکن پرسپولیس یک دیدار خاص است.

به گزارش تابناک ورزشی، سروش رفیعی امروز مقابل تیم دایی انگیزه زیادی برای ثابت کردن توانایی‌های خود در این دیدار دارد. سروش دو سال پیش در دیدار برابر سایپا بود که برای نخستین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. او در این دیدار عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و از همان ابتدا هواداران را به وجد آورد.

بازی بسیار ویژه برای هافبک تکنیکی پرسپولیس

احتمال قرار گرفتن سروش در دیدار برابر سایپا در ترکیب اصلی بسیار زیاد است. او در دیدار برابر الاهلی عربستان برخلاف دربی حساس، فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی را پیدا نکرد و با توجه به خستگی بازیکنانی مانند بشار و البته غیبت احمد نوراللهی باید در دیدار برابر سایپا که سروش انگیزه زیادی برای درخشش در آن دارد، شانس بازی داد. پرسپولیس روز جمعه با تعداد بازی برابر ، تنها با اختلاف دو امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود یعنی تراکتور در صدر جدول رده بندی جای داشت و اگر می‌خواهد به صدرنشینی خود ادامه دهد باید حتما در این دیدار خانگی به پیروزی برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر