بازدید 4423
جانشین فرمانده ناجا:

پلیس: هیچ سرقتی در مناطق‌سیل‌زده گزارش نشده

کد خبر: ۸۹۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ 10 April 2019

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: توسعه طرح تجمیع فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خدمات پلیسی را برای پاسخگویی به مردم و رفع دغدغه‌ها و خواسته‌های آنان از نظر سرعت و کیفیت، مطلوب و شایسته‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سردار ایوب سلیمانی همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جانباز در آئین افتتاح تجمیع مرکز فوریت‌‌های پلیسی ۱۱۰ استان خراسان رضوی گفت: مشهد مقدس به واسطه وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) و همچنین ویژگی‌‌های منطقه‌‌ای از حساسیت زیادی برخوردار است به گونه‌‌ای که قلب ایران و جهان اسلام محسوب می‌‌شود.

وی افزود: تامین و برقراری نظم و امنیت و نیز ارتقای احساس امنیت شهروندان و زائران حرم مطهر رضوی از اهمیت بی‌‌شماری برخوردار است.

این مقام ارشد انتظامی یکی از اولویتهای اساسی نیروی انتظامی در سال جدید، تشدید طرح‌‌های مقابله‌‌ای با ورود و قاچاق مواد مخدر به کشور اعلام کرد و اظهار داشت: این مسئله نیز با توجه به اینکه مقادیری از مواد افیونی از مرزهای شرقی و شمال شرق وارد کشور می‌‌شود، بر ضرورت توجه بیشتر به موضوع ارتقای و کیفیت بخشی به خدمات و عملکرد پلیس برای امنیت و‌ آرامش شهروندان می‌‌افزاید.

سلیمانی با اشاره به افتتاح تجمیع مرکز فوریت‌‌‌های پلیسی ۱۱۰ استان خراسان رضوی تصریح کرد: در این طرح، مرکز فرماندهی و کنترل ۲۸ شهرستان خراسان رضوی در آینده نزدیک به این مرکز که ۶۰ اپراتور در حال حاضر در آن فعال هستند، متصل خواهند شد.

وی ادامه داد: توسعه این طرح، خدمات پلیسی را برای پاسخگویی به مردم و رفع دغدغه‌‌ها و خواسته‌‌های آنان از نظر سرعت و کیفیت، مطلوب و شایسته‌تر خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به حضور پلیس در مناطق سیل‌‌زده کشور به عنوان اولین نیروی امدادی اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس در ایام نوروز در آماده‌‌باش کامل و همراه و همگام مردم بود به همین دلیل نیروی انتظامی در زمان وقوع سیلاب غافلگیر نشد بلکه در برخی از مناطق، خطر نزدیک شدن سیل را به شهروندان اطلاع‌‌رسانی کرد که این اقدام و حضور به موقع از میزان خسارت‌‌های جانی در مناطق مختلف سیل زده کشور کاست.

سلیمانی به اجرای طرح‌‌های ویژه، افزایش حضور ماموران پلیس در مناطق سیل‌‌زده و نیز اعزام نیروهای کمکی از استان‌‌های معین در این مناطق اشاره کرد و ابراز داشت: هیچ گونه مورد ناامنی، ضدامنیتی و سرقت و... در این مناطق به پلیس گزارش نشده است.

وی درباره حادثه سقوط بالگرد نیروی انتظامی بیان کرد: تعدادی از پاسگاه‌‌ها و برجک‌‌های ناجا در برخی از مناطق غرب کشور در نقاط صعب العبور قرار دارند که نیروهای آنان با بالگرد جابجا می‌‌شوند؛ در این حادثه نیز بالگرد ناجا با ۹ سرنشین در حال حمل نیرو بود که دچار سانحه شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این حادثه، یک شهید و دو مجروح داشتیم که امیدواریم حال مجروحان هرچه زودتر رو به بهبود باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان