بازدید 10939

بزرگترین دیوار نگاره پازلی کشور در پرند

کد خبر: ۸۹۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ 10 April 2019

تابلوی زیبای باغ عدن اثر استاد فرشچیان در ضلع جنوبی میدان استقلال پرند طراحی و نصب شد.

به گزارش «تابناک» ، زیبا سازی فضای های عمومی شهر و ایجاد نشاط و پویایی برای شهروندان یکی از سیاست های شهرداری در این شهر فرهیخته است.

پیش از این و در یک ماه اخیر توسعه فضای سبز در کوهسار و ایجاد مبلمان شهری متفاوت و عملیاتی شدن پارک های موضوعی را در سطح شهر پرند از سوی شهرداری شاهد بودیم.

باغ عَدْن بخشی از داستان آفرینش انسان را روایت می کند. این هنر اسلامی شاهکار مینیاتور فارسی اثر استاد محمود فرشچیان است.

بزرگترین دیوار نگاره پازلی کشور در پرند

برای نخستین بار در شهر پرند از دیوارنگاره پازلی که در نوع خود در استان تهران بی نظیر است، با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پرند در میدان استقلال رونمایی شد.

مهندس سعید آگشته شهردار پرند در گفتگویی ضمن تشریح جزئیات این پروژه اظهار داشت: دیوارنگاره پازلی شهر پرند با ۱۵۵ متر مربع و ۸ متر ارتفاع در میدان استقلال نصب شد که در نوع خود بی نظیر است.

شهردار پرند تصریح کرد: تصاویر این دیوار نگاره امکان تغییر را دارد و شهرداری پرند بر اساس مناسبت های مختلف در طول سال، تصاویر مناسبتی را بر روی این دیوارنگاره نصب خواهد کرد.

بزرگترین دیوار نگاره پازلی کشور در پرند

سعید آگشته با تاکید بر اهمیت زیباسازی بصری در فضاهای عمومی شهر، بیان داشت: زیبا سازی فضاهای شهری باعث می شود تا شهروندان احساس رضایت بیشتری از زندگی در شهر داشته باشند و به ایجاد نشاط و پویایی در شهر کمک می کند.

گفتنی است نخستین تصویر نصب شده بر دیوارنگاره پرند، تصویر مینیاتور باغ عدن اثر استاد محمود فرشچیان است. این شاهکار هنر اسلامی داستان آفرینش انسان را روایت می کند.

بزرگترین دیوار نگاره پازلی کشور در پرند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر