بازدید 6120
۷
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

بازار سکه به روند کاهشی ادامه داد/ حباب سکه به ۴۵۰ هزار تومان رسید

بازار سکه تهران امروز همسو با کاهش بهای ارز، با روند نزولی سپری شد. این در حالی است که در روز‌های گذشته، بازار با التهاب همراه بود و تحت تاثیر خبر‌های غیراقتصادی، انواع سکه با روند افزایشی خرید و فروش می‌شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 10 April 2019
تابناک اقتصادیبازار سکه تهران امروز همسو با کاهش بهای ارز، با روند نزولی سپری شد. این در حالی است که در روز‌های گذشته، بازار با التهاب همراه بود و تحت تاثیر خبر‌های غیراقتصادی، انواع سکه با روند افزایشی خرید و فروش می‌شد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه ۹۸) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی که روز گذشته در ساعاتی به ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان هم رسیده بود، نسبت به شروع بازار (صبح امروز) با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی فروخته شد.

بر این اساس،  محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی در خصوص آخرین نرخ‌های بازار طلا و سکه تهران، اظهار داشت: امروز بهای جهانی اونس طلا، به رقم ۱۳۰۳ دلار رسید. این در حالی است که بهای ارز در بازار داخلی از محدوده ۱۴۴۰۰ تومان به ۱۴۰۰۰ هزار تومان کاهش داشت و همین عامل، تاثیر کاهشی بر نرخ انواع سکه در بازار داشت.
 
سکه

بر این اساس و به گفته محمد کشتی آرای، در حال حاضر، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به صبح امروز، به رقم ۴,۸۷۰,۰۰۰ تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز ۴,۷۱۰,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز قبل، ۹۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز قبل، ۷۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی در بازار امروز، ۱,۷۷۰,۰۰۰ تومان می‌باشد که ۵۰ هزار تومان نسبت به روز سه شنبه، کاهش قیمت داشته است.  هر سکه یک گرمی نیز ۹۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به رقم ۴۴۷,۸۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱،۹۳۰،۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز قبل، ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

به گفته کشی آرای، حباب سکه در پایان معاملات امروز بازار، به ۴۵۰ هزار تومان رسیده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
حباب قیمتی ایشان غلط است و در ان ۹ درصد ارزش افزوده را کم نمی کنند.
حباب تون ما را خفه کرد. یک ملیون میره بالا صد تومان میاد پایین, شعف و شادی هم میکنند
آنهای که به خرید سکه و ارز روی میبرند بدانند با این کار باعث افزایش قیمت سکه و ارز میشوند و این افزایش باعث افزایش قیمت کالاهای مصرفی میشود و دست آخر هر چه سود کرده اند باید برای خرید کالاهای اساسی پرداخت کنند و برخی کالاها مانند خانه را نیز نمیتوانند بخرند اکثرا ....
اما دود اصلی به چشم قشر متوسط و پایین جامعه میرود که همین سود را نیز نکرده اند و باید بهای سودجویی های خریداران سکه و ارز را در هنگام خرید کالاهای مورد نیاز خود بدهند ...

دست بردارید از نگاه اشتباه به سکه و ارز و بدانید سود اصلی برای دلالان و نوسان گیران بازار است .
کشتیدمارابااین حباب
امان از دست اين دلال ها كه مردم بدبخت سيل زده در كشور وضعيت اسفناكي دارند وبا بدبختي دست وپنجه نرم مي كنند ويك عده به فكر حيب خودشان هستند ودر بازار اخلال ايجاد مي كنند وباعث تورم وگراني مي شوند ...
تمام جوامع از نظر اقتصادی مثل کلاس درس یک مدرسه هستند که در آن شاگرد نخبه،شاگرد زرنگ،شاگرد متوسط،شاگرد ناپلئونی و شاگرد تنبل وجود دارد.در جامعه ما شاگردان نخبه استفاده کنندگان از رانت،نوسان گیران و معامله گران مسلط به استراتژی کسب و کار هستند،شاگردان زرنگ خریداران کالاهای سرمایه ای در زمان مناسب هستند ،شاگردان متوسط کسانی هستند که یا صاحب مشاغل و تخصص های خوب هستند یا اینکه دارای اموال فیزیکی مناسب هستند،شاگردان ناپلئونی حقوق بگیرانی با درامد متوسط هستند و شاگردان رفوزه حقوق بگیران حداقلی هستند که 70 درصد جامعه را تشکیل می دهند.
حباب بورس چقدره؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر