بازدید 2586

یورش پلیس آلمان به دفاتر سازمان‌های حامی حماس

وزارت کشور آلمان از یورش پلیس این کشور به دفاتر وابسته به سازمان‌های اسلامی که مظنون به حمایت مالی از حماس هستند، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 10 April 2019

وزارت کشور آلمان از یورش پلیس این کشور به دفاتر وابسته به سازمان‌های اسلامی که مظنون به حمایت مالی از حماس هستند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای‌نیوز عربی، وزارت کشور آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای پلیس این کشور امروز (چهارشنبه) به دفاتر وابسته به سازمان‌های اسلامی که مظنون به حمایت مالی از حماس بوده و از سوی اتحادیه اروپا در لیست سازمان‌های به اصطلاح «تروریستی» قرار گرفته‌اند، یورش بردند.

این وزارتخانه گزارش داد، در این یورش‌ها، سازمان «مقاومت جهانی-امداد» و سازمان بین‌المللی «انصار» که گمان می‌رود در کنار ارائه کمک‌های بشردوستانه، اقدام به جمع‌آوری مبالغی برای حماس می‌کنند، هدف قرار گرفتند.

این دو سازمان در سایت‌های خود اعلام کرده‌اند که کمک‌ها را برای ساکنان غزه، سومالی، سوریه و دیگر کشورها جمع‌آوری می‌کنند.

هورست زهوفر، وزیر کشور آلمان نیز در بیانیه‌ای اظهار کرد: تمامی کسانی که در پشت پرده کمک‌های بشردوستانه از حماس حمایت می‌کنند، ارزش‌های اصلی قانون اساسی ما را نادیده می‌گیرند و اعتمادها به پایبندی بسیاری از نهادهای امدادرسان را تضعیف می‌کنند.

وزارت کشور آلمان تأکید کرد: این دو سازمان از طریق کمپین‌های تبلیغاتی از حماس حمایت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی