بازدید 4031

سریع‌ترین راه جستجوی خانه

کد خبر: ۸۹۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 10 April 2019

سایت و اپلیکیشن هومینگ با ارائه‌ی املاک قابل خرید و اجاره نه تنها در شهرهای بزرگی چون تهران، تبریز، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز در شهرهای کوچکتری مانند ایلام، بابل، بوشهر، آبادان، سنندج، کاشان و … به شما در این راه کمک می‌کند. همه‌ی املاک ثبت‌شده در هومینگ دارای عکس هستند. به همین دلیل شما می‌توانید با دیدن عکس‌های خانه‌ها تصمیمی اولیه برای بازدید خانه بگیرید و وقتتان را برای بازدید خانه‌هایی که حتی در همان نگاه اول به نظرتان جالب نمی‌آیند، تلف نکنید. علاوه بر عکس‌ها، هومینگ اطلاعات کامل ملک را پیش رویتان قرار می‌دهد و شما می‌توانید بعد از مطالعه اطلاعات ملک و در صورت تطابق آنچه مدنظرتان است با ملک، دقیقا ملک مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

این روزها برای جستجوی خانه باید روزها وقت بگذاریم، از وقت استراحت و تفریحمان بزنیم و مدام خیابان‌های اطراف محل موردنظرمان برای خرید یا اجاره خانه را بگردیم تا ببینیم به نتیجه می‌رسیم یا نه. به همه‌ی بنگاه‌ها و مشاوران املاک سر بزنیم، به همه بسپریم و منتظر بمانیم با ما تماس بگیرند. اما آیا واقعا این راه ما را به خانه‌ای که می‌خواهیم اجاره کنیم می‌رساند؟ همه‌ی این‌ها به کنار، هزینه‌ی بنزین ماشین یا کرایه تاکسی و آژانس را هم در نظر بگیریم، می‌بینیم که این پروسه چقدر می‎تواند برای ما سخت و طاقت‌فرسا باشد. یکی دیگر از مشکلاتی که سر راهمان قرار دارد این است که گاهی محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم با محله‌ی که در آن به دنبال خانه می‌گردیم فاصله زیادی دارد و رفت‌وآمد خصوصا در شهرهای بزرگی مانند تهران، مشهد، اصفهان یا تبریز سخت و زمان‌بر می‌شود. ولی برای پیدا کردن خانه دلخواهمان همه را به جان می‎خریم و به گفته مشاور املاک اعتماد می‌کنیم و از او می‌خواهیم زمانی را برای بازدید از خانه هماهنگ کند، اما وقتی به آنجا می‌رویم در همان نگاه اول متوجه می‌شویم که این خانه با آن چیزی که در ذهن ماست از زمین تا آسمان تفاوت دارد. شاید اگر در همان ابتدا عکسی هر چند بی‌کیفیت از خانه می‌دیدیم، دیگر این‌همه وقت و انرژی برای بازدید صرف نمی‌کردیم.

اهداف هومینگ

هدف هومینگ کاهش بازدیدهای بی هدفی است که جز اتلاف سرمایه های با ارزشی مانند وقت، پول و سوخت هیچ نتیجه دیگری در پی ندارد.

مشاهدۀ جزئیات کامل ملک

تمام املاک ثبت شده در هومینگ با جزئیات دقیق و کامل بر روی نقشه به راحتی قابل مشاهده است.

عکس برداری ۳۶۰ درجه رایگان

تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد «بازدید مجازی» و کاهش بازدید‌های زائد و بی‌هدف را از هومینگ بخواهید و در وبلاگ هومینگ با بهترین محله های هر شهر آشنا شوید.

خدمات رایگان

تمام خدمات وب سایت و اپلیکیشن هومینگ رایگان است. هومینگ سعی می کند با آموزش ها و مشاوره‌های‌کاربردی قوانین خرید و فروش خانه، شما را به یک وکیل آگاه در حین معامله تبدیل کند.

دسترسی کامل

با هومینگ در هر مکانی که باشید، تمام فایل های فروش و اجارۀ ثبت شده توسط مالکان در اختیار شما خواهند بود.

اطلاعات مفید، انتخاب درست

به باور هومینگ، وجود گزینه های بیشتر و ارائۀ اطلاعات مفید و کاربردی برای مقایسه لازمۀ انتخابی درست است. بنابراین کوشش ما بر این است که دلسوزانه، بهترین خدمات را برای شما و خانۀ شما داشته باشیم.

ثبت آسان

شما می‌توانید از طریق «تماس تلفنی، وب سایت اپلیکیشن موبایل هومینگ» در هر لحظه اقدام به ثبت ملک خود کنید.

ثبت ملک توسط خود شما

با «ثبت نام رایگان اینترنتی»، می توانید ملک خود را برای فروش و اجاره در هومنیگ به ثبت برسانید.

ثبت ملک به صورت تلفنی

با یک تماس، ثبت وفروش ملک خود را به کارشناسان هومینگ بسپارید.

ارسال نماینده جهت ثبت ملک

نمایندگان املاک هومینگ در هر لحظه آمادگی «ثبت حضوری» ملک شما را دارند.

جستجوی رایگان ملک

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان