بازدید 4966
۲

آیا علیپور عمدا به بودیمیر پاس نمی دهد؟

کد خبر: ۸۹۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 10 April 2019

با وجود آنکه بودیمیر در کار‌های تیمی حضوری فعال دارد و بیشتر ترجیح می‌دهد که به جای گلزنی هم تیمی هایش به ویژه علیپور را در موقعیت گلزنی قرار دهد، اما بازیکنان پرسپولیس چنین حسی نسبت به مهاجم کروات هم تیمی خود ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار برابر الاهلی علیپور در چند صحنه به راحتی می‌توانست بودیمیر را در موقعیت گلزنی قرار دهد، اما ترجیح می‌داد که توپ را به کنار‌ه ها ببرد تا بار دیگر این شائبه به وجود بیایید که مهاجم خارجی سرخپوشان در ترکیب این تیم تنها است و علیپور با وجود آنکه بودیمیر دو پاس گل در لیگ به او داده، اما تمایلی به جبران و دادن پاس گل به هم تیمی خود ندارد.

شاید علیپور از این می‌ترسد که بودیمیر با گلزنی در بین هواداران محبوب شود و او جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست دهد و این باعث شده تا این مهاجم گلزن تمایلی به دادن پاس گل به هم تیمی خود نداشته باشد و باید دید که این بازیکن در ادامه چگونه عمل خواهد کرد و آیا مهر بطلانی براین شائبه خواهد زد و یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آخه چقدر تابلو دارین از بنجل تیمتون حمایت میکنید. بابا باشه شما خوبین بازیکن ده میلیاردی تونم عالیه ولی تا کی میخاین با این کاراتون به پولهای که از بیت المال هزینه میشه سرپوش بزارین
به نظرم برانکو باید برای این موارد بهش تذکر جدی بده که اگر هم با این هدف نبوده کارهای دیروزش اشتباه های عجیب و غریبی بوده که موقعیت عالی گلزنی رو از تیمش گرفته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها