بازدید 2124

تاخیر در تولید 737 سهام بوئینگ را پایین کشید

پس از آنکه بانک آمریکا مریل لینچ روز گذشته اعلام کرد شرایط برای بوئینگ‌های 737 مکس بسیار بدتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت، سهام بوئینگ در معاملات روز گذشته 4 درصد سقوط کرد.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ 09 April 2019

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، پس از آنکه بانک آمریکا مریل لینچ اعلام کرد بحران تولید هواپیماهای 737 مکس در شرکت هواپیماسازی بوئینگ بسیار بدتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت، ارزش سهام بوئینگ 4 درصد سقوط کرد. این بانک رتبه اعتباری سهام شرکت بوئینگ را نیز کاهش داد.

این بانک همچنین ارزیابی قیمتی خود برای سهام بوئینگ را از 480 دلار به 420 دلار کاهش داد و از طرف دیگر پیشنهاد خود برای سهام این شرکت هواپیماسازی را " از خرید " به " خنثی " تغییر داد.

مریل‌لینچ پیش‌بینی کرده است که طی 6 تا 9 ماه آینده که بیشتر از پیش‌بینی 3 تا 6 ماه قبلی است شاهد تاخیر در خط تولید بوئینگ 737 مکس خواهیم بود.

دو سقوط بوئینگ‌های 737 مکس طی حدود 6 ماه گذشته باعث شد تا این شرکت هواپیماسازی تولید 737 مکس را کاهش دهد.

ارزش سهام بوئینگ طی یک ماه گذشته حدود 9 درصد کاهش یافته است.

ماه گذشته میلادی یک هواپیمای بوئینگ 737 مکس متعلق به خطوط هواپیمایی اتیوپی با 157 مسافر و سرنشین دقایقی پس از برخاستن از باند هواپیما سقوط کرد.

در ماه اکتبر سال گذشته نیز یک هواپیمای دیگر از این نوع با 189 مسافر و خدمه در آب‌های اندونزی سقوط کرد.

از زمان سقوط هواپیمای اتیوپی ارزش شرکت بوئینگ میلیاردها دلار کاهش یافته است. چرا که بسیاری از کشورها پرواز این هواپیماها را ممنوع کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار