بازدید 2669

دبل آسیایی کاپیتان ژاوی در تاشکند

کد خبر: ۸۹۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ 09 April 2019

کاپیتان اسپانیایی تیم السد قطر در دقایق ابتدایی دیدار این تیم مقابل پاختاکور، دو بار دروازه میزبان را باز کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه D تیم‌های پاختاکور ازبکستان و السد قطر در شهر تاشکند به مصاف هم رفتند که تیم قطری قدر دو گل کاپیتان اسطوره ای اش را ندانست. در این بازی که برای خود این تیم‌ها و همچنین برای پرسپولیس ایران از اهمیت خاصی برخوردار بود، تیم السد کار را تهاجمی شروع کرد و خیلی زود هم توسط ژاوی به گل رسید.

حمله السد در دقیقه ۶ روی حرکت خوب بغداد بونجاح از سمت راست شروع شد. بونجاح در آستانه ورود به محوطه جریمه یک پاس عرضی برای ژاوی فرستاد و ستاره اسپانیایی السد هم با ضربه‌ای فنی و تماشایی دروازه پاختاکور را باز کرد. پس از این گل پاختاکوری‌ها روی دروازه حریف فشار آوردند و در همان دقیقه ۹ با یک سوپرگل بسیار زیبا حساب کار را مساوی کردند. خوجی اکبر علیجونوف این گل را وارد دروازه السد کرد.

در ادامه، حملات السد باز هم شروع شد. این حمله‌ها در دقیقه ۱۵ به یک ضربه ایستگاهی در فضای کاملا مناسب منجر شد. استاد زدن ضربات کاشته هم که با بازوبند کاپیتانی السد در زمین حضور داشت، پشت توپ ایستاد و با یک کاشته بی حرف و حدیث دروازه پاختاکور را برای دومین بار باز کرد و گلر تیم ازبکستانی هم این بار ترجیح داد فقط هنرنمایی مهندس اسپانیایی را تماشا کند. این ۲ گل زودهنگام نشان داد که تا چه حد مصدومیت و غایب بودن ژاوی در دو بازی قبلی به ضرر السد تمام شد. پاختاکور در ادامه گل مساوی را زد و امتیازها تقسیم شد تا شانس به پرسپولیس لبخند بزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار