بازدید 2337

عکس العمل مجلس درس عبرتی برای بدخواهان سپاه بود

نماینده مردم همدان در مجلس اعلام شدن سپاه از سوی آمریکا به عنوان یک گروه تروریستی را به علت اثرگذاری این نهاد در منطقه و جهان اسلام دانست.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 09 April 2019

امیر خجسته در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 20 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک روز پاسدار، گفت: با توجه به اثرگذاری سپاه در منطقه و جهان اسلام شاهد تروریستی اعلام کردن این نهاد از سوی آمریکا هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: سپاه پاسداران و جبهه مقاومت در یک زورآزمایی پوزه آمریکا را به خصوص در حوزه سوریه و عراق به خاک مالیدند و عکس العمل مجلس درس عبرتی بود برای کسانی که نسبت به سپاه چشم بد دارند لذا باید سپاه را تقویت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه همدان نیز به علت بارش شدید باران دچار سیل شد، عنوان کرد: با این حال به علت وقوع سیل سنگین در استان های لرستان، خوزستان و گلستان جار و جنجال نکردیم در حالی که 7 هزار و 250 واحد مسکونی، 570 کیلومتر راه و 12 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دچار آسیب شد لذا لازم است نسبت به جبران خسارت ها در همدان نیز اقدام شود.

خجسته ادامه داد: در آستانه روز جانباز قرار داریم و لازم است به نحوه مدیریت در بنیاد شهید رسیدگی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر تعاون خاطرنشان کرد: برای مدیریت در این وزارتخانه از معاونان و مدیران باتجربه استفاده کنید و استفاده از افراد ناکارآمد که تازه وارد مدیریت شده و تجربه ای ندارند بپرهیزید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار