بازدید 3472

قدیمی رسما روی صندلی بهرام شفیع نشست

کد خبر: ۸۹۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 08 April 2019

مراسم معارفه بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی با حضور شاهرخ شهنازی، محمدشروین اسبقیان، ابطحی، باقرزاده و جمعی از اهالی ورزشی برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ در هتل المپیک برگزار و بهرام قدیمی با کسب اکثر آرا به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. در همین راستا امروز مراسم معارفه او با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمد شروین اسبقیان، باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک، ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و جمعی از اهالی ورزشی و رؤسای فدراسیون‌ها برگزار شد.

در ابتدای این مراسم اسبقیان در مورد بهرام قدیمی گفت: قدیمی برای اهالی ورزش در کل کشور شناخته شده است و فعالیت‌هایش زبان زد عام و خاص ورزش است. باید یادی کنم از بهرام شفیع، خدماتی که او برای ورزش انجام داد نیز زبانزد عام و خاص بود. امیدوارم قدیمی مسیری که شفیع برای فدراسیون تعیین کرده بود با سرعت بیشتری ادامه دهد. اسبقیان از خدماتی که حسن اباذری در زمان سرپرستی فدراسیون ارائه کرده بود تشکر کرد.

در ادامه حکم ریاست فدراسیون که از طرف وزیر ورزش صادر شده بود خوانده شد.

بهرام قدیمی

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک هم در این مراسم گفت: وقتی به تصویر بهرام شفیع نگاه می‌کنم احساس می‌کنم هنوز اینجا است و باور نکردم به دیار باقی رفتند. ما که نسل اول انقلابیم هر وقت از ورزش صحبت می‌کنیم یاد بهرام شفیع می‌افتیم. خوشحالم که بهرام قدیمی برای ریاست فدراسیون انتخاب شده و کار‌های مختلفی انجام داده است. مطمئنم امیراقبال شفیع کنار بهرام قدیمی خواهد بود.

باقر زاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک هم در مورد قدیمی گفت: جمع حاضر همه بهرام را دوست دارند چرا که او به شکلی به جامعه ورزش ما کمک کرده و تا کاری انجام نشود محبوبیت به دست نمی‌آید. همیشه به شفیع می‌گفتم هاکی روی چمن مهم است. امیدوارم شاهد رشد هاکی به ویژه هاکی روی چمن باشیم.

بهرام قدیمی در این مراسم بیان کرد: من برای هاکی کاندیدا نبودم و خانواده مرحوم شفیع از من خواستند بیایم. نسخه اصلی ما هاکی روی چمن است و تعجب می‌کنم که این رشته را راه نینداختند. امیدوارم از نظر سخت افزاری و نرم افزاری امکاناتی در اختیارمان قرار بدهند.او افزود: رشته‌های هاکی و چوگان رشته اصیل ایرانی هستند و مظلوم واقع شدند. امیدوارم در بخش استعدادیابی از نظر کمی و کیفی شاهد موفقیت شأن باشیم. باید بخش بانوان را هم توسعه بدهیم. هاکی رشته‌ای جذاب است و الان کشورهایی، چون آلمان، نیوزلند در این زمینه خوب عمل کردند. امیدوارم با همکاری هم به پیشرفت این رشته کمک کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل