بازدید 3328
۷

مردم در کمک رسانی به سیلزدگان دولت را یاری کنند

کد خبر: ۸۸۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 07 April 2019

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس به تنهایی نمی توانند خرابی های ناشی از سیل را جبران کنند و سیل عظیم مردم باید به آنان یاری کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «مسعود پزشکیان» که ریاست جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت، اظهارداشت: سیلی که در این ایام اتفاق افتاد، حال بسیاری از مردم کشور را تلخ کرد و گرفتاری ها و مشکلاتی که برای سیلزدگان ایجاد شد برای هر انسان دردمندی احساس تلخی را ایجاد می کند.

وی افزود: باران رحمت خداوند بسیاری از مناطق بی آب را سیرآب کرد ولی در برخی از مکان ها خرابی هایی به بار آورد، جان هایی را گرفت و خرابی هایی را ایجاد کرد.

نایب رییس اول مجلس تصریح کرد: دولت ، سپاه ، بسیج و نیروهای در منطقه کارهایی را انجام داده و در حال انجام هستند ولی همان گونه که سیل خرابی کرده تنها سیل مردم است که می تواند این خرابی ها را درست کند.

وی گفت: شنیدم دولت اعلام کرده که مشکل را حل می کند، امکان ندارد دولت به تنهایی این مشکل را حل کند، مجلس نیز به تنهایی نمی تواند این مشکل را حل کند اگر بتوانیم همه مردم را بسیج کنیم می توانیم این مشکل را حل کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: پیشنهاد بنده این است که سیلی از مردم از محلات، دانشگاه ها، مدارس و گروه ها ایجاد شده و دولت آنان را ساماندهی کند، هر کسی مسوولیت پذیرد و 10 خانه را درست کند و دولت نیز زیرساخت ها را درست کند تا مشکل حل شود و گرنه اگر اینجا بنشینم و بگوییم فلانی این کار را نکرده و دولت هم ادعا کند که کار کرده مشکلی حل نمی شود.

پزشکیان ادامه داد: این تهدیدی که برای مملکت ایجاد شده را باید به فرصت تبدیل کنیم و به مردم یاری رسانیم، امیدواریم امسال سال همدلی و همیاری و مشارکت برای حل مشکلات مردم باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
دولت در کنار مجلس تو بحث ارز حسابی کاسبی کرد چرا اونها رو وسط نمیاره؟مردم به اندازه کمک کردن فقط نمی دونم دولت مجلس بعد برجام اصلا کاری با این مردم نداشت.
عزیزم شما بگید یا نگید مردم کار خودشون روبلدن فقط بایدمدیران هم مردم رو یاری کنن
مردم کمک می کنن. دولت و مجلس این پولی که تازه از آزاد شده و وارد کشور شده، خرج مناطق سیل زده بکنه
من کمک غیر نقدی ( البسه ؛ پتو ؛ کفش ) و مقداری هم لوازم بهداشتی خریداری کردم و تحویل هلال احمر شهرمون دادم . بهتره مردم هم همین کار را بکنند
تا مواقع بحران پیش میاد یاد مردم می افتید؟ اگر جنگ و سیل و زلزله و سایر بلاها نبود فکر کنم مردم را به کلی فراموش میکردید و حتی اسم مردم برایتان ناآشنا میشد. مردم دارن مالیات میدن و از تمام مزایای مالی کشور شمارو برخوردار کردن تا اموراتشون رو انجام بدید و اگر قرار بود مردم همه کارهارو از جیب و از توان خود انجام بدن چه نیازی به اون بالا نشستن شماها بود؟ شما اون بالا تشریف دارید تا به مردم خدمت کنید.
کمک اتحادیه اروپا رقم قابل توجهیه. میشه باهاش کل منطقه سیلزده رو بازسازی کرد. ما هم بر حسب وظیفه انسانیت کمک می کنیم.
مردم مطمئن نیستند که کمکشان بدست حادثه دیدگان میرسد وبه کشورهای ازمابهترون نمیرسه لذا راهی را پیدا میکنن که مطمئن باشن حتما بدست حادثه دیدگان میرسد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی