بازدید 1782

بیست‌ویکمین هفته تظاهرات جلیقه زردها در فرانسه

معترضان جنبش جلیقه زردهای فرانسه برای بیست‌ویکمین هفته متوالی به خیابان‌های شهرهای این کشور آمده‌اند تا مجدداً مخالفتشان را با سیاستهای دولت امانوئل ماکرون اعلام کنند.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰ 07 April 2019

معترضان جنبش جلیقه زردهای فرانسه برای بیست‌ویکمین هفته متوالی به خیابان‌های شهرهای این کشور آمده‌اند تا مجدداً مخالفتشان را با سیاستهای دولت امانوئل ماکرون اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در همین راستا هزاران تن از این معترضان در شهر پاریس و شهر روآن تجمعاتی را برپا کرده و چند شهر دیگر فرانسه نیز شاهد برپایی تجمعات این معترضان است.

در جریان دور قبلی اعتراضات جنبش جلیقه زردهای فرانسه که روز شنبه هفته گذشته برگزار شد، بر اساس آمارهای رسمی بالغ بر ۳۳۷۰۰ معترض به خیابان‌های شهرهای این کشور آمدند که از این میان دست کم ۴۰۰۰ نفر از این معترضان در تجمعات پاریس شرکت کردند.

اوایل ماه مارس پلیس فرانسه اعلام کرد، در راستای عدم تکرار خرابکاری‌های سابق، برپایی اعتراضات در خیابان شانزه لیزه و مکان‌های مهم اطراف آن را ممنوع می‌کند.

در همین راستا رادیو RFI فرانسه گزارش کرد که تظاهرکنندگان جلیقه زرد امروز دو راهپیمایی مجوز گرفته را در پاریس برگزار کرده‌اند و اولین راهپیمایی آنها از محل میدان جمهوری در شمال غرب پاریس آغاز شده و به منطقه "لادفانس" منتهی می‌شود و راهپیمایی دیگر نیز از محلی در جنوب پاریس موسوم به "ایستگاه مون پارناس" شروع شده و به منطقه‌ای در شمال شرق پاریس به نام "لاویلت" منتهی خواهد شد.

پلیس فرانسه اعلام کرده امروز همچنان ممنوعیت‌های مربوط به برگزاری تجمع در شانزه لیزه و همچنین بنای مهم طاق نصرت پاریس را اعمال می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی جنبش اعتراضی جلیقه زردها، تجعات امروز آنها در شهرهای پاریس، روآن، لیون، دیژون، نیس، نانت، مونپلیه، بوردو و تولوز برگزار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی