بازدید 4137
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد

پرداخت کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانی

کد خبر: ۸۸۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 06 April 2019

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: از امروز پرداخت کمک‌های بلاعوض معیشتی برای سیل‌زدگان لرستانی آغاز شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مسعود رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱ شهرستان لرستان درگیر سیل و خسارات ناشی از آن هستند، البته دامنه خسارت در پل‌دختر و معمولان گسترده‌تر است.

وی با اشاره به استقرار نیروهای استان‌های معین زنجان، قزوین، مرکزی و همدان در لرستان عنوان کرد: نیروهای استان اصفهان به عنوان استان معین در شهرستان پل‌دختر حضور یافته‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان تاکید کرد: همزمان با لایروبی و بازگشایی معابر کار برآورد خسارت وارده به منازل شهری و روستایی آغاز شده و در حال انجام است.

رضایی ادامه داد: از سویی پیگیری‌ها به منظور پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات به منازل آسیب‌دیده در حال انجام است.

وی تاکید کرد: از امروز پرداخت کمک‌های بلاعوض معیشتی به سیل‌زدگان از منابع داخلی بنیاد مسکن آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به تقسیم خسارات به دو بخش واحدهای مسکونی و اثاثیه اظهار کرد: در بخش معیشتی ۱۵ میلیون تسهیلات و ۵ میلیون کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان پرداخت خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: سقف پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای واحدهای شهری ۸۲ میلیون به ازای هر واحد است که شامل ۵۰ میلیون تسهیلات، ۱۲ میلیون کمک بلاعوض، ۱۵ میلیون تسهیلات معیشتی و ۵ میلیون کمک بلاعوض معیشتی است.

وی اظهار کرد: سقف پرداخت تسهیلات برای واحدهای روستایی نیز ۴۰ میلیون تومان تسهیلات و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض است، همچنین تسهیلات معیشتی شامل ۱۵ میلیون تسهیلات و ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض برای واحدهای شهری و روستایی یکسان است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان افزود: ماهیت خسارات وارده به واحدهای مسکونی در پل‌دختر عمدتاً از نوع تعمیری است که به ازای هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل