بازدید 23503

روایت یک اصلاح طلب از اقدام مثبت احمدی نژاد!

کد خبر: ۸۸۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 06 April 2019
سیل در نوروز امسال فقط خانه‌ها، جاده‌ها و پل‌ها را خراب نکرد و از بین نبرد. به اعتقاد برخی تحلیل‌گران سیاسی مهم‌تر از همه این‌ها اعتماد مردم به مسئولین بود که بیش از قبل از میان رفت. ویدئو‌های حاوی درد دل سیل‌زدگان که هر روز در فضای مجازی منتشر می‌شود، این را می‌گوید. بدتر از آن، رفتار‌های پوپولیستی برخی مسئولین است که نمک روی زخم آسیب‌دیدگان می‌پاشد. به همین خاطر نیز در روز‌های اخیر شاهد موج گسترده‌ای از انتقادات نسبت به اینگونه رفتار‌ها بوده‌ایم.

عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با «آزادی» در این‌باره گفت: «در جریان سیل اخیر شاهد برخی اقدامات پوپولیستی از سوی دیوانیان و لشکریان بودیم و متاسفانه دیدیم که هر دو در این زمینه با هم مسابقه می‌دهند».

وی در پاسخ به چرایی انجام این‌گونه رفتار‌ها گفت: «به نظر من این رفتار‌ها بیشتر دلایل فرهنگی دارد. یعنی بیش از آنکه یک رفتار انتخابی باشد جزئی از شاکله و شخصیت افراد است. مثل کسانی که در خلوت یا در جمع ناخواسته می‌خندند و این کار دستشان خودشان نیست.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره نتیجه و اثر اینگونه رفتار‌ها بر جامعه نیز گفت: «اگر اعتماد مردم به مسئولین کافی نباشد آثار سوء این رفتار‌ها بیش از آثار مثبت آن است، زیرا این کار‌ها شبیه شادی کردن در میان جمع عزادار است و مردم نیز به خوبی متوجه حرکت‌های نمایشی و پوپولیسی می‌شوند».

وی با اشاره به فضای موجود در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها گفت: «من فکر می‌کنم اگر تصاویری که از مردم سیل زده منتشر شده بررسی و گفتمان و ادبیات آن‌ها تحلیل محتوا شود، خواهیم دید و اثبات می‌شود که بعد از سیل بی‌اعتمادی به مسئولان به میزان چشم گیری افزایش پیدا کرده است.»

ناصری با اشاره به روان شدن کانکس‌های زلزله‌زدگان کرمانشاه در سیل امسال از عدم مدیریت بحران‌های طبیعی گلایه و تاکید کرد که این مسائل موجب افزایش بی‌اعتمادی مردم خواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که چرا احمدی‌نژاد به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین پوپولیست‌های ایران در جریان این سیل اقدامی انجام نداد، گفت: «اگر شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شد حقیقت نداشته باشد و او در حبس و حصر نباشد باید به این نتیجه رسید که تاکتیک خوبی را برگزیده است».

وی افزود: «احمدی‌نژاد رفتار هوشمندانه‌ای کرد که حتما در آینده سیاسی او موثر است. این سیل یک شرایط بحرانی ایجاد کرد و نارضایتی مردم از مدیریت بحران و امدادرسانی‌ها بسیار بود. به خصوص اینکه مردم اشتباهات بنیادین مسئولین سابق را فراموش نکرده و می‌داند که چه مسائلی باعث پرتخریب شدن این سیل شده است لذا ظاهر نشدن احمدی‌نژاد در این شرایط که بخشی از تخریب‌ها به خاطر تصمیمات دوران مدیریت او بوده است، اقدام و تاکتیک درستی بود.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۲۱
زنده باد احمدي نژاد
جناب ناصری منظور از تاکتیک و اقدام درست احمدی نژاد چیست؟ شما به روشنی دارید تبعات تصمیمات یک فرد ی که کشور را نابود کرده با لاپوشانی میکنید!!!!
ولی عده ای از مردم در این کشور دچار پوپولیستی شدند می گویی نه به نظراتی که الان می دهند نگاه کن که الان می شوند مهندس راه و ساختمان و خانه سازی و جاده سازی و منفجر!!!!!!!
اقایان ستاد بحران و دیگران لطفا از این بعد هر وقت سیل امد سینه سپر کنید و جلوی سیل بایستید تا سیل نیاید
مرد حسابی خودت بیشتر عوامانه حرف می زنی و اگر قرار باشد سیل بیاید نه سد و نه سیل بند جلوی ان را نمی تواند بگیرد ان وقت گیرت کارهای سیاسی است
البته بایدبپذیریم که مردم ایران فراموشکارند
اینا کیه اند همه چیز را با سیاهی چشم سیاسیشان تحلیل می کنند.
در زمان احمدی نژاد جاده ای در استان هرمزگان در حال احداث بود انجا بارانها عموما سیل اسا و ویرانگر است هیچکدام از پلهای میان راه پایه های سنگچین دیواره های جانبی برای مهار تند ابها را نداشت گزارش که دادیم ما اخراج شدیم و سال بعد با کمترین بارش جاده را اب برد صدایش را هم در نیاوردند
احمدی نژاد گفته من الان مسئولیتی در کشور ندارم که بخوام سرکشی حضوری داشته باشم. بنده ی خدا چکار کنه. ضمن اینکه انداختن مشکلات به گردن احمدی نژاد دیگه حنایی هست که برای مردم رنگ باخته.
یعنی سیل هم تقصیر احمدی نژاد بود؟!!! بابا تو دیگه کی هستی!
آدمی که مثل اصلاح طلبها نشسته باشه کنار شوفاژ ومقاله بنویسه خیلی حرفها می زنه سپاه وبسیج وارتش همیشه ودر هر شرایطی وظیفشون رو به نحو احسن انجام دادن آزموده رو آزمودن خطاست واتهام رفتار پوپو لیستی به آنها نمیچسبه
احمدی‌نژاد به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین پوپولیست‌های ایران
گرچه احمدی نژاد ساکت بود و درد مردم رو ازین بیشتر نکرد و لی شما سیاسیون هر دو جناح هرچه می توانید علیه این مجبوب قشر مستضعف و مظلوم تخریب و شایعه افکنی می کنید غافل از اینکه چراغی را که ایزد بر فروزد هرآنکس پف کند ریشش بسوزد.
بخشی از تخریب‌ها به خاطر تصمیمات دوران مدیریت او بوده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینها فکر میکنند مردم نمیفهمند .............نه خوب می فهمند .کاری از دستشان برنمیاید
من به نوبه خود از اواخر دولت دهم و حرکتهای اخیر آقای احمدی نژاد اصلا" دل خوشی ندارم اما بهتر بود ایشان میفرمودند کدام تصمیمهای دولت احمدی نژاد باعث افزایش تخریب شده است
همیشه سوء مدیریت خودتان را به گردن دیگران خالی میکنید وبدنبال تخریب دیگران هستید هرچند از خودتان گفتید ولی درنهایت میخواهید دیگران رامحکوم کنید
باید از اصلاح طلبان تشکر کرد که حتی یک قدم هم برنداشتند. سیل مشکل مردم است نگران نباشید.
آقای ناصری این نوشته های جنابعالی هم یک اقدام مردم فریبانه( و به قول خوتان پوپولیستی) بی نظیر است!
می ترسم چند سال دیگر در نوشته ها و ساخته های شما عامل بمباران اتمی ناکازاکی و هیروشما و توفان کاترینای آمریکا شخص آحمدی نژاد معرفی شود!
تا کی همش تقصیر احمدی نژاد... بس کنید دیگه
بهتربوداحمدی نژاد بجای سکوت،چندتاکامیون کمک جمع میکرد و شخصامیرفت مناطق سیلزده...هم خودی نشون میداد(طبق هدفش) و هم کمکی کرده بود...سکوت ،رفتار خنده داریه از یه آدمِ مدعی!...
چه خنده دار مشکلات الان را به افراد سالهای قبل نسبت می دهند تا کی فرافکنی همش کی بود کی بود من نبودم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار