بازدید 10972
۴

سلفی سه نفر را به کام مرگ کشاند

کد خبر: ۸۸۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 06 April 2019
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: علاقه بیش از حد ۳ نفر به سلفی گرفتن در رودخانه، منجر به از دست رفتن جانشان شد.
 
به گزارش «تابناک» کاووس محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق‌شدگی در رودخانه، بلافاصله مأموران انتظامی به‌همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند اعضای چند خانواده برای تفریح به روستای کره رفته‌اند که ۳ نفر از آن‌ها هنگام گرفتن سلفی در رودخانه کره‌بس غرق و به علت آشنا نبودن با فنون شنا فوت کرده‌اند.

وی توصیه کرد: حتی‌الامکان از توقف در کنار رودخانه‌ها، آبشار‌ها و استخر‌ها که باعث می‌شود فرزندان برای گرفتن عکس وارد حریم آب شوند، بپرهیزند تا شاهد این چنین حوادث دلخراشی نباشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
چرا وقت نیروهای امداد رو گرفتین؟
چرا مردم نمیفهمن وقتی هشدار داده میشه باید جدی بگیرن!!! اگه فکر میکنن اینکارها نشان از جرات وشجاعت هست برن لب مرز پاکستان یه مدت مرزداری کنن و اونجا شجاعت نشون بدن یا برن سوریه جلوی تروریست ها بجنگن یا برن یمن!!! واقعا رسانه ها هم ضعیف عمل میکنن چند تا کلیپ کافیه در مورد قدرت آب نشون بدین هم وقتی حجم آب زیاد بشه و هم وقتی که سرعت آب زیاد بشه تا مردم بفهمن رودخانه ها در روزهای خروش با زمانی که آرام هستند خیلی فرق دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
نرود میخ آهنین در سنگ
خیلی از عکسهای سلفی اصلا نمیتونه بیانگر اوضاع و احوال پیرامون باشه ، برای همین اکثر این عکسها رو بعد از یه مدت کوتاهی شخص از گوشی پاک میکنه ، خروش رودخانه یا صخره های کوهستان زیبا هستند ولی یه عکس سلفی هیچگاه نمیتونه اون عظمت و شکوه رو بیان کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار