بازدید 4274
۴

۱۰۵ سورتی توسط هوانیروز سپاه برای سیل زدگان

کد خبر: ۸۸۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 06 April 2019

هوانیروز نیروی زمینی سپاه با بکارگیری ۶ فروند بالگرد توانسته‌ است ۱۰۵ سروتی پرواز برای امداد رسانی به مناطق سیل‌زده انجام دهد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار عباس خانی آرانی معاون هماهنگ کننده هوانیروز نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات امدادرسانی هوانیروز نیروی زمینی سپاه، اظهار داشت: ما با بالگردهای خود توانستیم در استان‌های مختلف سیل زده اقدامات امدادرسانی را انجام دهیم.

وی افزود: ما ۶ فروند هلیکوپتر را در ۴ استان سیل زده به کار گرفته‌ایم که ۱۰۵ سورتی پرواز انجام داده‌اند و در این صد و پنج سورتی پرواز ۵۵۷ نفر نجات داده شدند و بیش از ۷۶ ساعت پرواز عملیاتی انجام شده که در آن ده‌ها تن اقلام مورد نیاز سیل زدگان جا به جا شده است.

سردار خانی آرانی یادآور شد: در استان‌های لرستان و ایلام هم با سه فروند هلیکوپتر کار می‌کنیم که دو فروند آن میل ۱۷ و یک فروند آن بالگرد ۲۱۴ است. مجموعاً در ایلام و لرستان ۳۱ ساعت و ۴۵ دقیقه پرواز عملیاتی در مدت سه روز انجام داده‌ایم که مجموع ۵۷ سورتی پرواز در استان‌های لرستان و ایلام انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده هوانیروز نیروی زمینی سپاه با اشاره به سیل در استان گلستان تاکید کرد: ما از روز سوم با یک فروند بالگرد ۲۱۴ در منطقه حضور پیدا کردیم که مجموعاً ۳۹ سورتی پرواز به مدت ۲۷ ساعت و ۳۵ دقیقه انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات امدادرسانی هوانیروز نیروی زمینی سپاه در استان خوزستان، گفت: دو فروند بالگرد هم در استان خوزستان مستقر کرده‌ایم که مجموعاً ۱۷ ساعت پرواز عملیاتی را در ۹ سورتی پرواز داشته است.

سردارخانی آرانی در پایان خاطرنشان کرد: تا هر زمان که لازم باشد در مناطق سیل زده خواهیم ماند و به یاری عزیزان و مردم عزیز مناطق سیل زده خواهیم شتافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
نکنه یه وقت از ارتش هم چیزی بنویسی تابناک !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اگر چشمات به سپاه حساس است مشکل از تفکر شما است وگرنه خبرهاش زیاد ما میبینیم
حالا که چی؟ انجام وظیفه و تکلیف هم منت گذاری داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
عقده ای هستی؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار