بازدید 4685
در صورت باخت ناپولی؛

یوونتوس درآستانه زودرس ترین قهرمانی تاریخ سری آ

در صورتی که یوونتوس امروز میلان را شکست دهد و ناپولی برابر جنوا شکست بخورد، فاصله یوونتوس و ناپولی هفت هفته مانده به پایان سری آ. به ۲۱ امتیاز می‌رسد و قهرمان می شود
کد خبر: ۸۸۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 06 April 2019

هشت هفته تا پایان سری آ. باقی مانده و با توجه به فاصله عجیب هجده امتیازی یوونتوس و ناپولی، نمی‌توان چیزی جز قهرمانی بیانکونری در سری آ. را متصور بود.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود فاصله هجده امتیازی یوونتوس با ناپولی رده دومی، هنوز روی کاغذ و از نظر ریاضی قهرمانی یوونتوس قطعی نشده است. یوونتوس در هفته سی و یکم سری آ، تحت شرایطی می‌تواند هشتمین قهرمانی پیاپی خود را قطعی کند. در صورتی که یوونتوس امروز شنبه میلان را شکست دهد و ناپولی برابر جنوا شکست بخورد، فاصله یوونتوس و ناپولی هفت هفته مانده به پایان سری آ. به ۲۱ امتیاز می‌رسد. در این صورت حتی اگر یوونتوس در همه بازی‌های باقی مانده شکست بخورد و ناپولی در همه مسابقات پیروز شود، امتیاز دو تیم برابر می‌شود، اما یوونتوس به دلیل برتری در بازی رو در رو قهرمان خواهد شد.

در صورتی که ناپولی برابر جنوا ببازد و یوونتوس هم میلان را شکست دهد، یوونتوس با قطعی کردن قهرمانی اش در هفته سی و یکم، به زودهنگام‌ترین قهرمان تاریخ ادوار سری آ. تبدیل می‌شود. در صورتی که یووه بتواند میلان را ببرد و ناپولی هم به جنوا امتیاز ندهد، یوونتوس هفته آینده با پیروزی برابر اسپال می‌تواند قهرمانی اش را در هفته سی و دوم قطعی کند.

یوونتوس درآستانه زودرس ترین قهرمانی تاریخ سری آ

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار