بازدید 3233
۱

بی‌احترامی محض سرمربی خارجی تراکتور به خبرنگاران

درحالی‌که خبرنگاران منتظر سرمربی تراکتورسازی بودند، اما در اقدامی عجیب این مربی به اصطلاح حرفه ای به نشست خبری نیامد و در رختکن به تماشای بازی سپاهان مقابل نساجی نشست.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 06 April 2019

در اقدامی عجیب سرمربی تیم تراکتورسازی با تاخیر زیادی به نشست خبری آمد؛ چراکه او در کمال تعجب در رختکن به تماشای بازی سپاهان نشسته بود!

به گزارش تابناک ورزشی، نشست خبری جورج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاخیر زیادی برگزار شد و درحالی‌که خبرنگاران تبریزی دقایق طولانی در سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام حاضر بودند، اما این مربی بلژیکی با تاخیر زیادی به نشست خبری آمد.

درحالی‌که خبرنگاران منتظر سرمربی تراکتورسازی بودند، اما در اقدامی عجیب این مربی به اصطلاح حرفه ای به نشست خبری نیامد و در رختکن به تماشای بازی سپاهان مقابل نساجی نشست. این اقدام سرمربی تراکتورسازی باعث شد تا به خاطر این بی‌احترامی برخی از خبرنگاران قصد ترک سالن کنفرانس را داشته باشند، اما درنهایت و پس از تاخیر چند دقیقه‌ای لیکنز راضی به حضور در نشست خبری شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا چرا برخي همانند شما علاقه به حاشيه سازي دارند مربي خارجي تراكتور از بي حاشيه ترين مربيان و شايد بتوان كفت بي حاشيه ترين مربي شاغل در ايران است و خالا تاخير بيش امده كه مشخص نيست دليل ان جه بوده را بعنوان بي احترامي محض تيتر ميكنيد و جوري وانمود ميكنيد كه ما و شما خيلي منظم و سر وقت تمام كارهايمان انجام ميگيرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی