بازدید 3412

درخواست سیاسی دولت صربستان از تیم لژیونر ایرانی

کد خبر: ۸۸۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 05 April 2019

دولت صربستان به صورت رسمی از تیم احمد گروژنی که میلاد محمدی را در اختیار دارد، درخواستی سیاسی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روزنامه ایزوستیای روسیه، اسلاونکو ترازیچ، سفیر صربستان در روسیه اعلام کرد بلگراد از تیم احمد گروژنی در جمهوری چچن این انتظار را دارد تا پرچم جمهوری به رسمیت شناخته نشده جمهوری کوزووو را از ورزشگاه خانگی خود پایین بکشاند. وزارت امور خارجه روسیه نیز به دنبال این اتفاق خواستار عدم پذیرش و توجه به شبه دولت‌ها از سوی مقام‌های دولتی جمهوری چچن شد.

سفیر صربستان در این رابطه گفت: از به اهتزار در آمدن پرچم جمهوری کوزووو در ورزشگاه احمد گروژنی هنگام بازی این تیم برابر اسپارتاک مسکو بسیار شگفت‌زده شدیم. ما به خوبی می‌دانیم موضع اصولی، سازگار و دوستانه روسیه درباره تمامیت ارضی صربستان هیچ تغییری نکرده است.

رمضان اوماروف، عضو سرویس رسانه‌ای تیم احمد گروژنی نیز در واکنش به این درخواست رسمی دولت صربستان اظهار داشت: نمی‌دانم چرا الان به این موضوع توجه کرده‌اند. پرچم موردنظر از سال‌ها پیش در ورزشگاه احمد گروژنی نصب شده بود. در تیم‌مان برناد گریشا از جمهوری کوزووو بازی می‌کند. در ورزشگاه پرچم‌های تمامی کشور‌هایی که بازیکنانی در تیم احمد گروژنی دارند نصب شده است. یعنی پرچم دیگر کشور‌ها همانند آلبانی، کرواسی، سنگال و دیگر کشور‌ها نیز وجود دارند. سیاست را نمی‌فهمم و فقط می‌توانم دلیل نصب این پرچم را تشریح کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان