بازدید 12170
۴

حمله دزدان به مغازه موبایل فروشی ستاره تیم ملی

حول و حوش ساعت ۳:۳۰ تا ۳:۴۵ دقیقه افرادی وارد مغازه شده اند و با توجه به این که ما در این مجتمع دو نگهبان کشیک را در اختیار داشتیم این دو نفر به هدف شان نمی‌رسند و تصمیم به فرار می‌گیرند
کد خبر: ۸۸۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 03 April 2019

روز گذشته مغازه موبایل فروشی سردار آزمون در شهر گنبد مورد دستبرد قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون مهاجم تیم ملی پستی در اینستاگرام منتشر کرده است که فردی برای دزدی به مغازه او می‌رود، اما پیش از آنکه چیزی بدزدد مجبور به فرار می‌شود. سردار هم علاوه بر اینکه فیلم حضور این دزد را در مغازه اش منتشر کرد در ادامه عکس ماشین و پلاک خودروی او را هم در اختیار همه قرار داده است. سردار در این باره نوشته است: «آقای دزد، آن بالای مغازه را بخوانی نوشته مغازه سردار آزمون. میدانی با کسی در افتادی که خودش می‌آید بالای سرتان. کل آمارتان در آمده، حتی کجا می‌خوابید.»

برای روشن‌تر شدن این ماجرا با داماد سردار که مسئولیت اداره این مغازه را برعهده دارد تماس گرفتیم تا از جریان این سرقت بیشتر اطلاع پیدا کنیم. وی در ارتباط با این دزدی و شرح ماجرا گفت: «روز گذشته حول و حوش ساعت ۳:۳۰ تا ۳:۴۵ دقیقه افرادی وارد مغازه شده اند و با توجه به این که ما در این مجتمع دو نگهبان کشیک را در اختیار داشتیم این دو نفر به هدف شان نمی‌رسند و تصمیم به فرار می‌گیرند.»

آقای شمس الدین در ادامه افزود: «سارقین پس از اینکه نمی‌توانند به هدف شان برسند دست به سرقت یکی دیگر از مغازه‌های موبایل فروشی شهر می‌زنند و آن مغازه را خالی می‌کنند. بعد از این اتفاق، سردار با توجه به اینکه از دوربین مداربسته، فیلم ماشین سارقین و پلاکشان مشخص شد اقدام به انتشار این پست کرده است تا آن‌ها زودتر شناسایی شوند تا ضرر متوجه شخص دیگری نشود. ضمن این که ما هم اگر نگهبان و دوربین نداشتیم شاید متوجه نمی‌شدیم.»

وی درباره این سوال که آیا سارقین می‌دانستند که این مغازه متعلق به سردار است: «بله این مغازه در این شهر کاملا با تابلویی که عکس سردار را دارد، همه می‌دانند که متعلق به چه کسی است و ما هم بلافاصله شکایتی تنظیم کردیم و به دنبال آن هستیم که سارقان را زودتر شناسایی کنیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مگه لیک و فوتبال حرفه ای نشده
چرا باید فوتبالیستها تو بقیه اصناف دخالت کنند
چندسال پیش در ژاپن سونامی آمد اون لحظه ایکه آزیراعلان خطر درفروشگاهها بگوش رسید تمام خریداران هرچه را در سبدگذاشته بودند همونجا رهاکردند ودست خالی از فروشگاهها بیرون آمدند وحتی بعداز خشک شدن زمین و پاکسازی محیط از گل و لای و لجن مردم وسایل قربانیان سیلاب مهیب را که پیدا کرده بودند بردند به محل مشخصی تحویل دادند تا اگر صاحبانشان زنده هستند آنهارا تحویل بگیرند.یادتون باشه که ما مسلمان شیعه هستیم و ژاپنیها بی دین .
دمت گرم که مالت را حفظ میکنی و الا میدزدید و راهی کانادا میشد.
من که اگه دزد رو بگیرم و کسی ذیگه متوجه نشه زحمت پلیس و قوه قضایی و بدبختهایی که بعدا قراره ازشون دزدی کنه و کل جامعه و مخصوصا خانواده دزد رو کم می کنم و به درک واصلش می کنم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر