بازدید 6051

تخریب‌ ۱۰۰ درصدی بسیاری از روستاهای پلدختر

کد خبر: ۸۸۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ 02 April 2019

فرماندار پلدختر با بیان اینکه وضعیت پلدختر مساعد نیست گفت: خیلی از روستاها و ضلع غربی شهر پلدختر به‌طور ۱۰۰ درصد تخریب‌ شده و مردم نیاز به کمک دارند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از خرم‌آباد، نعمت‌الله دستیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه به دلیل حجم بسیار بالای خسارات مردم نیاز ضروری به اقلام غذایی، نان‌ و آب بسته‌بندی دارند.

وی افزود: لباس گرم، پتو و چادر نیاز است، از مردم استان و هموطنان درخواست می‌شود نسبت به ارسال این اقلام با توجه به ضروتی که در شهرستان پل‌دختر وجود دارد اقدام کنند.

فرماندار پل‌دختر عنوان کرد: در حال حاضر اوضاع پل‌دختر مساعد نیست، مردم با توجه به شرایط بسیار سخت شهرستان به‌ویژه مناطقی که دچار آب‌گرفتگی شدید شده و منازلشان در اثر طغیان رودخانه خراب‌ شده نیاز به اقلام امدادی دارند.

وی بیان کرد: محور جایگزین از طریق خرم زال به روستای دهلی پل‌دختر باز است و کسانی که قصد تردد دارند از این محور عبور کنند؛ از شهر معمولان به دلیل قطع تمامی ارتباطات بی‌اطلاع هستیم، ضلع غربی معمولان دچار آب‌گرفتگی شدید شد و متأسفانه تمام راه‌های منتهی به شهرستان قطع است.

دستیاری تصریح کرد: خیلی از روستاها و ضلع غربی شهر پلدختر به‌طور 100 درصد تخریب‌ شده است و مردم نیاز به کمک دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان