بازدید 2492

لزوم رفع موازی کاری نهادها در اصلاح ساختار اقتصادی

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می گوید: نهادهای اقتصادی کشور با همکاری مجلس راه حلی را در اصلاح ساختار بودجه پیدا کنند که بودجه ریزی در کشور شفاف و قابل نظارت شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 02 April 2019

محمد کاظمی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه اساسی ترین کاری که باید در تغییر ساختار اقتصادی صورت گیرد شفاف سازی است، گفت: همه مردم باید بدانند در یک سال چه اندازه منابع داریم و کجا هزینه می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: شفاف سازی منابع و مصارف کار راحتی است که می توان با اصلاح ساختار انجام دهیم.

اعتبار کل کشور در بودجه ریزی کنونی ریز و خرد می شود که باعث شده وزارتخانه ها برای انجام امورات و وظایفشان با کمبود اعتبار مواجه شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه گام نخست اصلاح ساختار، شفاف سازی است، بیان  داشت: یکی از مشکلات کنونی کشور وجود نهادهای موازی در تمام امور است، به طور مثال در کارهای فرهنگی متصدی های مختلفی وجود دارد و موازی کاری باعث شده که هیچ نهادی مسئولیت نهایی را بر عهده نگیرد و پاسخگو نباشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بودجه را حلوا حلوا می کنند، بیان داشت: در  واقع اعتبار کل کشور در بودجه ریزی کنونی ریز و خرد می شود که باعث شده وزارتخانه ها برای انجام امورات و وظایفشان با کمبود اعتبار مواجه شوند.

کاظمی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، تاکید کرد: انتظار می رود که کمیسیون برنامه و بودجه با همفکری نهادهای اقتصادی کشور راه حلی را در اصلاح ساختار بودجه پیدا کنند که بودجه ریزی در کشور شفاف و قابل نظارت شود./

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار